محرومیت قهرمان تیراندازی المپیک از بازی‌های المپیک ریو

دارنده مدال طلای المپیک آتلانتا و سیدنی به دلیل رانندگی در حالت غیر عادی بر اثر مصرف مشروبات الکلی و حمل سلاح گرم از شرکت در بازی‌های المپیک ریو محروم شود.

محرومیت قهرمان تیراندازی المپیک از بازی‌های المپیک ریوبه گزارش حوزه دنیای ورزش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مایکل دیاموند قهرمان استرالیایی ماده تراپ در دو المپیک آتلانتا و سیدنی اواخر ماه مه در نیوکاسل استرالیا به دلیل رانندگی در  حالت مستی و همچنین حمل اسلحه گرم دستگیر شده بود.

فدراسیون تیراندازی استرالیا  امروز اعلام کرد که این ورزشکار اجازه حضور در بازی های المپیک ریو را نخواهد داشت.

این ورزشکار 44 ساله امیدوار بود دومین استرالیایی باشد که در 7 دوره المپیک شرکت می کد، فدراسیون تیراندازی استرالیا  ،پس از تشکیل دادگاه کمیته ملی المپیک استرالیا امروز اعلام کرد او حق شرکت در رقابت های المپیک 2016 را ندارد.

دیاموند در المپیک 1996 آتلانتا و المپیک 2000 سیدنی مدال طلا کسب کرده است. او در المپیک 2008 پکن و المپیک 2012 لندن مقام چهارم را کسب کرد. دیاموند همچنین پنج مدال طلای بازی‌های مشترک المنافع را دارد. 

اتهامات دیاموند مصرف بیش از حد مشروبات الکلی ،ایمن نگه نداشتن سلاح گرم خود و یا حمل یا استفاده از سلاح گرم به هنگام مستی بوده است.

کمیته ملی المپیک استرالیا اعلام کرد دیاموند می تواند به جکم صادره اعتراض کند و به نظر می رسد او راه دادگاه حکمیت ورزشی را در پیش بگیرد.

اما دادگاه او زودتر از 24 جولای برگزار نخواهد شد که تا آن زمان هم تیم المپیک استرالیا بسته خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار