با صدور بیانیه‌ای؛

جبهه پیروان خط امام و رهبری از ملت ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

جبهه پیروان خط امام و رهبری در بیانیه‌ای آورده است: انتخاب آخرین جمعه ماه رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس، شمارش معکوس اضمحلال رژیم صهیونیستی را رقم زد.

جبهه پیروان خط امام و رهبری از ملت ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد
 به گزارش حوزه احزاب و تشکل های  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جبهه پیروان خط امام و رهبری به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.
 
در این بیانیه آمده است: درود و سلام بر روح بلند امام خمینی (ره) که با تیزبینی و عمیق‌نگری و با انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌عنوان روز جهانی قدس شمارش معکوس برای اضمحلال رژیمی را که حاصل ده‌ها سال اقدامات مخفی، آشکار و شرورانه دولت‌های مکار انگلیس و آمریکا برای کاشت غدد سرطانی در قلب کشورهای اسلامی بود رقم زد.
 
امروز خلاف همه گزافه‌گویی‌های بلندگوهای ابوسفیانی غرب، این رژیم فاشیستی با مشکلات عمده درونی و بیرونی روبرو بود که صحت نقش راه امام راحل را جمله مقام معظم رهبری که نوید نابودی این رژیم را دادند به سرانجام می‌رساند.
 
جبهه پیروان خط امام و رهبری از ملت شریف ایران اسلامی درخواست دارد همچون سال‌های گذشته با حضور گسترده خود در روز جهانی قدس به این شمارش معکوس به نتیجه آن هدم تروریست دولتی و دفاع از اسلام و مستضعفین این سرزمین انبیاء و اولیا است، عنایت فرمایند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار