زاهدان؛

دستگیری 6 قاچاقچی و کشف 2700 کیلوگرم مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف 2 هزار و 700 کیلوگرم مواد مخدر در سه عملیات پلیسی طی روز گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛سردار حسین رحیمی گفت:  2 هزار و 700 کیلوگرم مواد مخدر در سه عملیات پلیسی طی روز گذشته در استان کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: این عملیات‌ها در شهرستان دلگان، ایرانشهر و زاهدان انجام شده است.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان دلگان از طریق منابع اطلاعاتی مطلع‌ شدند که سوداگران مواد افیونی مقادیر قابل توجهی مواد را پس از انتقال از آن سوی مرز به داخل کشور در اطراف این شهرستان دپو کرده‌اند تا در فرصتی مناسب آن را به عمق کشور منتقل کنند بنابراین با توجه به اهمیت خبر، بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رحیمی افزود: پس از مشخص شدن صحت موضوع، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، محل دقیق دپوی مواد را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی، ماموران روز گذشته در یک عملیات ضربتی موفق شدند قبل از انتقال مواد مخدر، 187 بسته مواد به وزن یک هزار و 780 کیلوگرم تریاک را از محل دپو کشف و یک متهم را در این زمینه دستگیر کنند.

این مسؤول افزود: همچنین در عملیات دیگری در شهرستان ایرانشهر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند باند قاچاق مواد مخدر را که قصد جابه‌جایی مواد با یک دستگاه خودروی وانت تویوتا را داشتند، شناسایی کنند.

وی گفت: در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس، خودروی مزبور توقیف و در بازرسی از آن 627 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد و چهار قاچاقچی دستگیر شدند.

رحیمی بیان کرد: ماموران اطلاعات و عملیات یگان امداد شهرستان زاهدان نیز در پی چندین روز تلاش شبانه‌روزی موفق شدند باندی از قاچاقچیان را که قصد جا‌به‌جایی مواد مواد مخدر با استفاده از یک دستگاه خودروی زانتیا را داشتند، شناسایی و در یک تعقیب و گریز این خودرو را در زاهدان توقیف کنند.

وی گفت: با دستگیری راننده در بازرسی از این خودرو 287 کیلو و 550 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.