خرم آباد؛

دعوت نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار لرستان از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار لرستان با صدور بیانیه مشترکی به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس اقشار مختلف مردم لرستان را به شرکت باشکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار لرستان در این بیانیه اعلام کردند:تدبير،دورانديشي و آینده نگری حكيمانه امام راحل(ره) در نامگذاري آخرين جمعه ماه مبارك رمضان به نام روز قدس حمايت از ملت مظلوم فلسطين را استواری ابدی و جهانی بخشید تا براي هميشه مسئله فلسطين در ياد و خاطره آزادیخواهان و مسلمانان عالم زنده بماند و فراموش نكنند كه بيت المقدس پاره تن اسلام است.

روز قدس تجلی آزادي خواهي، ظلم ستيزي، وحدت و همدلي امت اسلامي است تا با خروش يكپارچه عليه ظلم و بيداد، پرچم عدالت طلبي را در جای جای جهان برافراشته و ظرفيت و توان خويش را به رخ زياده خواهان عالم بكشند.

با توجه به وقایع مهم منطقه ، روز قدس امسال از حساسیت ویژه ای برخوردار است و با حضور پرشور و یکپارچه امت قهرمان نقشه های شوم دشمنان نقش بر آب خواهد شد و حضور امت اسلامی باعث دلگرمی مردم فلسطین خواهد بود.

لذا از تمامی مردم ولایت مدار، فهیم، غیور، انسان دوست و روزه دار لرستان دعوت می شود که همچون گذشته با لبیک به ندای رهبر عظیم الشان مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) در این عرصه آزادگی و همدردی «روز جهانی قدس» حضور یافته و جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سرزمین های اشغالی در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت نمایند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار