پس از کسب سه مدال برنز در مسابقات قهرمانی جهان

بیرالوند:اگر آرنجم اذیت نمی کرد،طلایی می شدم

وزنه بردار برنزی تیم ملی جوانان معتقد است:اگر آرنجم در حرکت یکضرب اذیتم نمی کرد به طور حتم طلایی می شدم.

بیرالوند: اگر آرنجم اذیت نمی کرد،طلایی می شدمرضا بیرالوند وزنه بردار تیم ملی جوانان کشورمان پس از کسب سه مدال برنز در رقابتهای قهرمانی جهان به خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بخاطر آرنجم که در تمرینات تهران آسیب دیده بود وزنه هایی  را که چند بار در مسابقات بین المللی و آسیایی بالای سر برده بودم نتوانستم مهار کنم. برهمین اساس به مدال طلا نرسیدم.

دارنده مدال برنز مسابقات قهرمانی جوانان جهان در خصوص عقب افتادن از حریفان خود در حرکت یکضرب تاکید کرد: در لحظه گرم کردن قبل از مسابقات هم نمی توانستم وزنه ۱۵۰ کیلو گرمی را مهار کنم. ترسیدم  آرنجم بیشتر آسیب ببیند از این رو با وزنه ۱۵۶ کیلوگرم و حتی وزنه کمی شروع کردم به بخاط همین مسئله از حریفان عقب افتادم.

بیرالوند در خصوص رقابت سنگین حرکت دوضرب خاطر نشان کرد:رقابت در حرکت دوضرب خیلی شدید و نفس گیر بود حریفانم یک کیلو یک کیلو به وزنه ها خودشان اضافه می کردند. اگر هر وزنه ای از دستم می افتاد نمی توانستم به مدال برسم.وزنه ۲۰۱ کیلویی را هر طور شده بود بالای سر بردم و  کم نگذاشتم تا جایی که خیلی اذیت شدم. 

وی ادامه داد:برای کسب مدال طلا به مسابقات جوانان جهان در تفلیس آمده بودم و اگر وضعیت آرنجم خوب بود می توانستم به مدال طلا برسم.

بیرالوند در خصوص مدال آوری سایر وزنه برداران در روز های بعدی مسابقات گفت:من به مدال برنز رسیدم ولی مسلما از فردا سه وزنه بردار خوب و پر امیدکشورمان با قدرت و روحیه دو چندان به مدال های طلا می رسند تا تیم ملی جوانان به مقام قهرمانی دست یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار