روز قدس؛ تجلی مقاومت و آزادی/15

روحانی: ملت فلسطین تنها نیست/برای مقابله با تروریست‌ها راهی جز وحدت نداریم

رئیس جمهور گفت: پیام مردم مسلمان ایران در سراسر کشور این است که ملت فلسطین تنها نیست.

روحانی: ملت فلسطین تنها نیست/برای مقابله با تروریست‌ها راهی جز وحدت نداریمبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن روحانی رئیس‌جمهور کشورمان در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مردم مسلمان یکی از آرمانهایشان در منطقه امنیت منطقه است و یکی از راه‌های امنیت منطقه این است که مردم مسلمان بتوانند در سرزمین خودشان باشند.

وی افزود: ملت مسلمان فلسطین 70 سال است از وطن اصلی خودشان دور مانده‌اند.

رئیس جمهور تاکید کرد: اشغالگرانی این سرزمین را اشغال کردند که متاسفانه به هیچ یک از قوانین بین‌المللی و اصول انسانی پایبند نیستند.

روحانی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی به عنوان یک پایگاه برای استکبار و آمریکا در منطقه است، امروز هر کشوری با این پایگاه مبارزه کند و هر کشوری بخواهد ملت مسلمان در این منطقه دارای ثبات و امنیت باشد خوشایند استکبار جهانی نیست.

وی تاکید کرد: امروز در سایه تفرقه دنیای اسلام، حضور گروه‌های تکفیری و تروریستی در منطقه و خط سازش، ما از مسیر آرمان آزادی فلسطین فاصله گرفته‌ایم برای اینکه ما به این آرمان برسیم راهی جز وحدت مسلمانان و خط مقاومت و جهاد و مبارزه با گروه‌های تروریستی و تکفیری نداریم.

رئیس جمهور در پایان خاطر نشان کرد: به طور مسلم پیام مردم مسلمان ایران در سراسر کشور این است که ملت فلسطین تنها نیست، مردم در کنار مظلومین عالم و در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهند بود و ما در سایه ایستادگی و مقاومت قطعاً به پیروزی دست خواهیم یافت.

انتهای پیام/
برچسب ها: روحانی ، روز قدس ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار