اعتراض ها تا آزادی قدس شریف ادامه یابد

دکتر میرزاده امروز همگام با مردم و معاونانش در راهپیمایی روز قدس حضور یافت.

دکتر حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان که صبح امروز به همراه تنی چند از معاونین و مدیران دانشگاه در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده بود، گفت: روز قدس یادگار تدبیر بی نظیر امام راحل(ره) است.

وی از حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور در این راهپیمایی عظیم خبر داد و گفت: اهمیت این قضیه به این دلیل است که بلوک غرب و صهیونیست ها سعی می کنند تشنج منطقه را به انقلاب اسلامی مرتبط کنند و این در حالی است که ریشه اصل عدم تعادل و تشنج در منطقه جعل رژیم صهیونیستی در سال 1948میلادی است.

وی افزود: 68 سال است که منطقه متشنج بوده و هر جنبش و قیامی که در منطقه به وقوع پیوسته در واکنش به کاشت یک موجود خارجی در بدن جهان اسلام است. 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پشت جبهه اسرائیل را در ایران پس از انقلاب فرو ریخت ابراز امیدواری کرد و گفت: این اعتراض تا آزادی قدس شریف ادامه یابد همچنین خضونت تاسف بار امروز منطقه نتیجه پیوند خوردن تکفیری‌ها و وهابیون با رژیم صهیونیستی است و جای تاسف دارد که
استانداردهای دوگانه نهادهای بین المللی و مدعیان حقوق بشر باعث شده است که در مقابل این نقض آشکار کرامت انسانی، آزادی و برابری و رفتارهای نژادپرستانه و خشن رژیم صهیونیستی، گزینشی برخورد می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار