سمنان؛

شرکت بیش از 800 نفر از دانش‌آموزان استان در طرح هجرت

پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 800 نفر از دانش‌آموزان سمنانی در طرح هجرت 3 در این استان مشارکت کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،اسحاق هراسانیان ، جانشین سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان گفت:برنامه‌ریزی‌های قابل توجهی امسال در ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی استان سمنان از مدت‌ها قبل برای برگزاری اردوهای طرح هجرت 3 در این استان انجام شده است که پس از پایان ماه مبارک رمضان به ثمر خواهد نشست
هراسانیان تصریح کرد: اردوهای طرح هجرت 3 فرصتی را مهیا می‌کند تا دانش‌آموزان در ایام فراغتی که دارند به خودسازی بپردازند و در عین حال، اوقات فراغت دانش‌آموزان را نیز پر می‌کند و به آنها می‌آموزد که باید از هم‌اکنون مهارت‌آموزی را در دستور کار قرار دهند.
جانشین سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه طرح هجرت 3 در جمعیت دانش‌آموزی استان امسال با تلاش‌های فراوان صورت گرفته به خوبی اجرایی می‌شود، از پیش‌بینی شرکت بیش از 800 نفر از دانش‌آموزان بسیجی دختر و پسر در این طرح خبر داد.
هراسانیان گفت: طرح هجرت 3 فرصتی را برای آموزش و پرورش استان سمنان مهیا می‌کند تا به واسطه آن، مدارس و واحدهای آموزشی این استان به دست خود دانش‌آموزان تعمیر و بهسازی شود.
وی گفت: در این طرح، دانش‌آموزان علاقه‌مند و با استعداد در بخش‌های مختلف به زیباسازی و بهسازی مدارس برای سال تحصیلی آینده خواهند پرداخت تا فضایی بانشاط و شاداب برای حضور هم‌کلاسی‌های خود در مدارس ایجاد کنند.
جانشین سپاه قائم آل‌محمد(عج) استان سمنان افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پایگاه‌های طرح هجرت 3 امسال بعد از ماه مبارک رمضان در استان سمنان گشایش می‌یابد و فعالیت دانش‌آموزان در این پایگاه‌ها تا 25 شهریورماه ادامه خواهد داشت.
هراسانیان اردو های 10 روزه طرح هجرت 3 را در کمک به بهسازی مدارس، رنگ‌آمیزی، مرمت و زیباسازی واحدهای آموزشی بسیار موثر خواند و گفت: در این طرح، کلاس‌های درس و محوطه بیرونی واحدهای آموزشی استان سمنان رنگ‌آمیزی می‌شود و در عین حال، تعمیر آبخوری‌ها، دیوارنویسی و ... نیز در دستور کار قرار دارد.
انتهی پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.