فرماندهان نظامی مطرح کردند؛

از استقرار سامانه‌های اس 300 در کشور تا تشریح ترور بیولوژیک علی دادمان

فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس پیرامون برخی مسائل توضیحاتی ارائه کردند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،مراسم راهپیمایی روز قدس صبح امروز یازدهم تیرماه مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین با حضور اقشار مختلف برگزار شد، فرماندهان نظامی جمهوری اسلامی ایران دراین مراسم  پیرامون برخی مسائل توضیحاتی ارائه کردند.

از استقرار سامانه های اس 300 در کشور تا تشریح ترور بیولوژیک علی دادمان


دریادار سیاری: رزمایش ولایت 95 زمستان برگزار می‌شود

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در سال جاری رزمایش ولایت 95 را داریم که در زمستان برگزار خواهد شد.

امیر پوردستان: غربی‌ها برای محدود کردن برنامه موشکی‌مان پس از برجام تلاش کردند

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی روز قدس در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر پیام راهپیمایی روز قدس گفت: استکبار سال‌هاست که در منطقه حضور پیدا کرده است و تلاش می‌کند حرکت مقاومت را از بین ببرد اما هرگز موفق نخواهد شد.

وی ادامه داد: در آینده‌ای بسیار نزدیک شعله‌های برافروخته شده امت مسلمان شدیدتر خواهد شد و به گفته فرمانده معظم کل قوا تا 25 سال آینده این شعله‌ها دامن اسرائیل را فراخواهد گرفت.


امیر اسماعیلی: محموله‌های بعدی اس 300 را به زودی تحویل می‌گیریم/مسئولان کمی بیشتر به حرف رهبری گوش دهند

 فرمانده پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیا در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران درباره ساز و کار تحویل و استقرار سامانه اس 300 عنوان کرد: محموله‌های بعدی اس 300 را تحویل می‌گیریم و به زودی این سامانه در کشور مستقر خواهد شد.

وی ادامه داد: هر معاهده‌ای باشد انجام می‌گیرد و البته جوانان ما دست به کارند و منتظر نمی‌مانند.

فرمانده قرارگاه هوایی خاتم‌الانبیا خاطرنشان کرد: تا پایان سال با کمک سامانه اس 300 رصد کامل فضای کشور را خواهیم داشت.


امیر اسماعیلی  در خصوص فیش های نجومی اخیر گفت: مسئولان کمی بیشتر به حرف رهبری گوش دهند و ما باید اول از خودمان شروع کنیم.

سرلشکر صالحی در جمع راهپیمایان روز قدس حضور یافت

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش به جمع راهپیمایان تهرانی در روز جهانی قدس پیوست.

شمخانی درباره ترور بیولوژیک فرزند شهید دادمان توضیح داد

وی در ادامه در پاسخ به سوالی درباره مطرح شدن موضوع ترور بیولوژیک علی دادمان، اظهار داشت:  تصور می‌کنم این یک حدس و گمان است و موضوعی نیست که خبری، رسانه‌ای یا تبلیغاتی باشد، باید به این مسئله رسیدگی شود.
 
وی اضافه کرد: البته ما از قبل هم مواردی داشته‌ایم، گزارش‌هایی درباره برخی افراد دیگر داشته‌ایم، بنده از چهارشنبه این هفته تیمی را تشکیل دادم که به این موضوع رسیدگی و بررسی کنند موارد قبلی چه بوده است.
 
دبیر شورای عالی امنیت ملی تأکید کرد: بعضی موارد قبلا رسیدگی شده و حتی یک دستگاه امنیتی در یک مورد مربوط به خود به این مسئله رسیدگی کرده ولی به نتیجه منفی رسیده است بنابراین اینگونه نیست که همین الان بتوانیم در این  مورد اظهارنظر کنیم. باید بررسی دقیقی انجام شود که کی، کجا و چگونه این حادثه رخ داده است.
 
شمخانی ادامه داد: سوالات فراوانی در این زمینه وجود دارد که به راحتی نمی‌توان به آنها پاسخ داد.

سرلشکر جعفری به همراه خانواده در راهپیمایی روز قدس حضور یافت

از تحویل سامانه های اس 300 تا تشریح ترور بیولوژیک علی دادمان




طائب: سپاه مانع اقدام تروریستها در آستانه روز قدس شد


رئیس سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به برخورد سپاه با تروریست‌ها در مرزهای کشور اظهار داشت: بیشترین تلاش تروریست‌ها این بود که در آستانه روز قدس در جهت ایجاد احساس نگرانی در مردم اقدام کنند اما با آمادگی نیروهای ما و اشراف کامل اطلاعاتی و اقدام عملیاتی مانع آن شدند.

آمادگی پرتاب بیش از ۱۰۰ هزار موشک از لبنان به سمت رژیم‌صهیونیستی/ هرگونه تهدیدی علیه ایران را ویران خواهیم کرد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه روز قدس با بیان اینکه امروز ظرفیت امحا، محو و فروپاشی رژیم‌صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری فراهم شده است، اظهار داشت: امروز بیش از یکصد هزار موشک از لبنان آماده پرواز هستند تا هر وقت دیده شود که صهیونیست‌ها براساس برآوردهای غلط به دنبال تکرار اشتباهات خود هستند.

انتهای پیام/
 




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار