هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتسال گروه سه؛

برتری امیدیه و کرمانشاه/ صعود مقتدرانه امیدیه

هفته دوازدهم لیگ دسته دوم با برگزاری سه دیدار در گروه سه پیگیری شد.

برتری امیدیه و کرمانشاه/ صعود مقتدرانه امیدیهبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  ، هفته دوازدهم  لیگ دسته دوم یادبود مرحوم حسن حسین زاده با برگزاری سه دیدار در گروه سه این رقابت ها پیگیری شد.

شهید فرهادی اهواز ۲ – ۴ نفت امیدیه

جدال دو تیم فرهادی و نفت در اهواز و به میزبانی فرهادی از امیدیه که به  نحوی دربی خوزستان محسوب می شد، را  با برتری امیدیه آغاز شد تا نیمه اول به رغم تلاش دو تیم در نهایت با تک گل نفتی ها با نتیحه یک بر صفر به اتمام برسد. در ادامه و در نیمه دوم جریان بازی به نحوی پیش رفت که امیدیه به سه گل دیگر رسید و فرهادی تنها توانست دو گل از چهار گل را جبران کند و بازی با نتیجه چهار دو به سود امیدیه به اتمام برسد.

امیدیه با این برتری به عنوان صدر نشین به مرحله بعد صعود کرد و فرهادی برای رسیدن به رده دوم و صعود تلاش می کند.

شاهین کرمانشاه ۲ – ۱ راه و شهرسازی لرستان

جدال شاهین و شهرسازی در کرمانشاه برگزار شد. این جدال که برای هر دو که یکی برای صعود و دیگری برای ماندن تلاش می کرد مهم بود در نیمه نخست با نتیجه یک یک به اتمام رسید تا هر دو تیم امیدوار به تیمه دوم؛ پا به میدان بگذارند. در این نیمه نیز دو تیم هرچه زدند به در بسته خوردند تا اینکه کرمانشاهی ها با به ثمر رساندن گل برتری، بازی را به سود خود نگه داشتند و نتیجه نهایی دو یک ثبت شد.

معدن کان پژوهان کاشان از این گروه در این هفته استراحت دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار