حمایت ستاد علوم رفتاری از دانشجویان مقطع دکتری

دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی گفت: این ستاد با حمایت معاونت علمی از دانشجویان مقطع دکتری که دارای مقالات کاربردی دارند حمایت می‌کند.

 سید کمال خرازی دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به حمایت‌های مالی این ستاد به دانشجویان دکتری علاقه مند به شرکت در کنگره‌های بین المللی اظهار داشت:  به دانشجویان دوره‌های دکتری رشته‌های مرتبط در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، کمک هزینه شرکت در کنگره‌های بین المللی علوم و فناوریهای شناختی، اعطا می‌کند.

ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی در خصوص فعالیت دانشجویان علاقه‌مند در این حوزه گفت: دانشجویان علاقمند فعال در حوزه‌های مرتبط با علوم و فناوریهای شناختی در یکی از دانشگاهها و موسسات داخلی کشور که حداقل یک پژوهش اصیل در جایگاه مولف اول، در حوزه‌های مرتبط با علوم شناختی داشته برای ارائه مقاله در کنگره‌های منتخب ستاد پس از کسب شرایط لازم اقدام کنند. 

وی یاد آور شد: دانشجویان متقاضی پس از ثبت نام در سایت ستاد بر طبق فراخوان اعلام شده با ارائه خلاصه مقاله خود میتوانند از فرصت فراهم شده در این زمینه استفاده و مشخصات خود را در سامانه این ستاد به ثبت برسانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار