آبادان؛

مخابره پیام عاشوراتوسط امت اسلامی درراهپیمایی روز قدس

امت اسلامی شرکت کننده در راهپیمایی روز قدس را مخابره کننده پیام عاشورا به جهانیان دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛امام جمعه خرمشهر در خطبه های نماز جمعه این هفته پیام قدس را پیام عاشورا خواند و گفت: امروز تمام امت آزاده  اسلامی از سراسر کشورها حتی کشورهای غیرمسلمان آمدند و یک پیام که همان پیام عاشورا را مخابره کردند که اگر همه قدرت ها از رژیم صهیونیست حمایت کند امت اسلامی زیر بار ظلم و ستم نخواهد رفت.

حجت الاسلام سید نبی موسوی فر با بیان اینکه امت اسلامی و ولایتمدار ایران در صوف عزیمت برای دفاع از حریم ولایت با اشتیاق انتظار می کشند، افزود: استکبار باید بداند که مقام معظم رهبری اذن دهد، مروم خویشتن دار و ولایتمدار ایران در یک چشم به هم زدنی اسرائیل را صحنه روزگار محو می کند.

وی با یادآور شدن لجبازی ها و کارشکنی های قوم یهود در طول تاریخ و عنوان کردن برخی نمونه ها در قرآن، دادن اجازه نفوذ در میان ملت مسلمان به این قوم را در پی تحقق برخی اهداف دانست.

امام جمعه خرمشهر گفت: اینطور به نظر می رسد که استکبار با این اقدام به دنبال این است که با کنترل یهودیان از فعالیت های زیرزمینی آنها جلوگیری کند و همچنین در پی ایجاد پایگاهی بی رحم، طماع، متعصب و حیله گر است تا بتواند در رابطه با جهان اسلام نقش بازدارندگی را ایفا کند و آنها را از این پایگاه خون ریز بترساند.

موسوی فر در ادامه، حداقل فطریه هر فرد را معادل شش هزار تومان اعلام کرد و از برگزاری نماز عید فطر ساعت شش صبح در ثحن میجد جامع خرمشهر خبر داد.

وی  در فراز دیگری از خطبه ها با تاکید و قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی در برقراری امنیت، مراقبت بیشتر برای کنترل سرقت ها در شهر را از جمله درخواست های مردم خرمشهر از وی و سایر مسئولان برشمرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.