لیگ جهانی والیبال 2016 – تهران

ایتالیا 3 – آرژانتین یک/شکست شاگردان ولاسکو پیش چشم هواداران ایرانی

تیم ملی والیبال ایتالیا موفق شد در چارچوب هفته سوم لیگ جهانی والیبال تیم آرژانتین را از پیش رو بردارد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های ملی والیبال ایتالیا و آرژانتین نخستین دیدار هفته سوم لیگ جهانی 2016 والیبال به میزبانی تهران را مقابل هم برگزار کردند.شاگردان خولیو ولاسکو در حالی راهی دیدار با ایتالیا شدند که هواداران حاضر در سالن مسابقات به دلیل علاقه‌ای که به خولیو ولاسکو ، سرمربی اسبق تیم ملی کشورمان داشتند، یک صدا آن‌ها را تشویق می‌‌کردند. 

این دیدار در سالن 12 هزارنفری آزادی از ساعت 18 آغاز شد و داورانی از کشور مصر و بحرین قضاوت آن را بر عهده داشتند. دیداری که در پایان با نتیجه 3 بر یک به سود شاگردان بلنجینی در تیم ملی ایتالیا به پایان رسید.

در ست نخست این دیدار برتری با تیم ملی ایتالیا بود. شاگردان آبی پوش بلنجینی نمایش بهتری نسبت به حریف خود داشتند و موفق شدند 25 بر18 آرژانتین خود را مغلوب کند. در ست دوم هم با وجود اینکه نمایش دو تیم پایاپای بود و در دقایقی از بازی تیم آرژانتین از حریفش پیش افتاده بود، اما باز هم این ایتالیایی‌ها بودند که مقابل آرژانتین به پیروزی رسیده و در این ست با نتیجه 25 بر 20 برنده شود. 

در سومین ست این مسابقه اما تیم ملی آرژانتین تسلط بیشتری روی بازی داشت و توانست از همان ابتدا برتری خود را به حریف سرسختش دیکته کند. شاگردان خولیو ولاسکو در پایان این ست با نتیجه 25 بر 22 برنده شدند و نتیجه بازی را 2 بر یک کردند.
 
ست چهارم این دیدار با برتری ایتالیایی‌ها ادامه پیدا کرد تا در نهایت شاگردان بلنجینی در این ست و این دیدار به پیروزی رسیدند. ایتالیا این ست را 25 بر 22 به سود خود تمام کرد. ایتالیایی‌ها با این پیروزی پنجمین برد خود در این مسابقات را جشن گرفتند.

**عملکرد دو تیم ایتالیا و آرژانتین از نگاه آمار:

ایتالیا 3 – آرژانتین یک / شکست شاگردان ولاسکو پیش چشم هواداران ایرانی


در دیگر دیدار امروز تیم ملی والیبال ایران باید در همین سالن و پیش چشم هواداران خود به مصاف تیم صربستان برود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار