«ژنرال‌های 13 ساله»؛ در مرحله فیلمبرداری

محمد جعفری و آذر مهرابی جدیدترین اثر مستند خود را با موضوعاتی خاص و قابل تامل می سازند.

محمد جعفری کارگردان سینما و مستندساز در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جدیدترین فعالیت خود گفت: فیلمبرداری پروژه «ژنرال‌های 13 ساله» را انجام می‌دهم که برای مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی آماده می شود.

وی درباره موضوع جدیدترین فعالیت خود اینگونه بیان کرد: موضوع این فیلم راجع به نوجوان هایی است که زمانی در جبهه جنگ و زندان های عراق بودند و الان بزرگ شدند و به زندگی ادامه می‌دهند.
 
وی افزود: ما به بررسی رویکردها، تفاوت‌ها و ... زندگی این افراد در جامعه امروزی می‌پردازیم و بخشی از آن را در این فیلم نشان می دهیم.

این کارگردان در مورد جدیدترین فعالیت آذر مهرابی اظهار داشت: خانم مهرابی نیز در حال فیلمبرداری مستندی با عنوان «مذکر مونث» است که برای شبکه مستند آماده می شود.

وی افزود: این فیلم به موضوع بلوغ جنسی نوجوان ها و تبعات، آسیب ها، تحولات و هشدارهایی که راجع به آن وجود دارد، می پردازد. مقوله ای که قبلا تلویزیون کمتر به آن می‌پرداخت اما الان برای واکاوی و پژوهش بیشتر قصد فعالیت پررنگ‌تری دارد.

شایان ذکر است؛ محمد جعفری و آذر مهرابی سال گذشته با فیلم «کارنامه بنیاد کندی» در بخش مستند سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشتند.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.