نتایج دومین روز مسابقات جهانی ربوکاپ اعلام شد

رییس کمیته ملی ربوکاپ ایران نتایج لیگ‌های دانش آموزی و دانشجویی مسابقات جهانی ربوکاپ 2106 آلمان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد اطلاع رسانی مسابقات بین المللی ربوکاپ 2106 آلمان، دکتر موسی خانی با اشاره به دومین روز برگزاری مسابقات جهانی ربوکاپ، گفت: در دومین روز مسابقات در رده دانش آموزی تیم علامه طباطبایی در بخش فوتبالیست انفرادی در رنکینگ تیم ها با 5 راند بازی، در جایگاه سوم قرار گرفت. همچنین دبیرستان علامه حلی 10 در وزن سبک در جایگاه پنجم ایستاد.

وی با اشاره به جایگاه تیم دبیرستان علامه حلی افزود: تا پایان روز دوم مسابقات، دبیرستان علامه حلی در وزن آزاد در جایگاه ششم رنکینگ قرار دارد.

دکتر موسی خانی با معرفی جایگاه لیگ های فوتبالیست گروهی دانش آموزی در دومین روز مسابقات گفت: در بخش فوتبالیست گروهی، تیم فوتبالیست وزن سبک علامه طباطبایی در جایگاه دوم قرار گرفت. همچنین تیم دبیرستان علامه حلی 10 در بازی های گروهی یا سوپر تیم در وزن سبک جایگاه نخست را از آن خود کرد، این تیم در وزن آزاد نیز جایگاه دوم را به دست آورد.

وی بازی های روز سوم را تعیین کننده خواند و افزود: در روز سوم مسابقات ربوکاپ به طور قطع وضعیت و جایگاه این تیم ها مشخص خواهد شد.

رییس کمیته ملی ربوکاپ ایران با اشاره به بازی های انفرادی، تصریح کرد: در بازی های انفرادی که طی دو روز گذشته انجام شد، تیم انرژی اتمی از گروه خود صعود کرد که در روز سوم مسابقات جایگاه اول تا سوم این تیم مشخص می شود.

دکتر موسی خانی با بیان این مطلب که تیم علامه طباطبایی نتوانست از گروه خود صعود کند، خاطر نشان کرد: در این بخش و در روز پایانی مسابقات، بازی های گروهی یا سوپر تیم بخش" کو اسپیس" انجام می شود که نتایج نیز همان روز مشخص خواهد شد.

پیشتازی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در مسابقات جهانی ربوکاپ آلمان
رییس کمیته ملی ربوکاپ کشورمان همچنین در خصوص نتایج لیگ های مختلف دانشجویی، از پیشتازی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در بیشتر لیگ های این مسابقات خبر داد.

دکتر موسی خانی افزود: در لیگ فوتبالیست سایز کوچک تیم های MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه تهران با غلبه برحریفان خود به مرحله یک هشتم راه یافتند.

وی ادامه داد: همچنین در لیگ فوتبالیست سایز متوسط تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بعد از 3 برد مقابل تیم های آمریکا،کانادا و پرتغال و یک باخت مقابل تیم آلمان به مرحله یک هشتم پایانی صعود کرد. در لیگ فوتبالیست انسان نما (سایز بزرگ) نیز تیم باسط پژوه و دانشگاه ایلخچی تبریز به مرحله بعد صعود کردند.

رییس کمیته ملی ربوکاپ ایران گفت: در لیگ امداد گر واقعی تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین طی سه دور بازی همچنان پیشتاز این لیگ است. در لیگ امدادگر مجازی نیز تیم های MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، دانشگاه امیرکبیر و مدرسه رسالت همچنان با کسب امتیازات لازم به عنوان سه تیم برتر به کار خود ادامه می دهند.

دکتر موسی خانی در پایان خاطرنشان کرد: در لیگ شبیه ساز عامل تیم MRL دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که عنوان 4 دوره قهرمانی این بازی ها را یدک می کشد، همچنان با کسب امتیازات لازم صدر نشین است. تیم دبیرستان فرزانگان از تهران نیز در این لیگ به عنوان تیم دوم تعقیب کننده MRL است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار