نخستین تمرین نفتی های پایتخت

نخستین تمرین تیم فوتبال نفت تهران از ساعت 17 در ورزشگاه ساصد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین تمرین تیم فوتبال نفت تهران با حضور مالک و سرپرست جدید این باشگاه از ساعت 17 امروز در ورزشگاه ساصد نوبنیاد آغاز شد.

احمد ابراهیمی سرپرست سابق باشگاه نفت و حسین شهریاری سرپرست جدید این باشگاه به همراه مالکان باشگاه نفت در نخستین جلسه تمرینی نفتی های پایتخت حضور داشتند.

علی رضا عزتی، ایمان مبعلی و وحید شیخ ویسی چند دقیقه ای با ابراهیمی و شهریاری صحبت کردند.

15 بازیکن در تمرین امروز نفتی ها حضور داشتند.

نخستین تمرین نفت زیر نظر محسن سیدی مربی دروازه بان های فصل گذشته نفت انجام شد.

بازیکنان ابتدا نیم ساعت دور زمین دویدند و سپس تمرینات سرعتی و استقامتی را دنبال کردند.

عباس بوعذار بازیکن فصل قبل نفت که در روزهای اخیر در تمرینات استقلال خوزستان قهرمان لیگ پانزدهم شرکت کرده بود با لباس شخصی در تمرین امروز نفت حاضر شد تا در صحبت با مسئولان نفت تکلیف ادامه یا قطع همکاری خود را مشخص کند.

حسین ابراهیمی و احمد آل نعمه بازیکنان جدید نفت در تمرین این تیم شرکت نکردند. اکبر صادقی هم پس از چند دقیقه صحبت با مسئولان باشگاه محل تمرین را ترک کرد.

میلاد فخرالدینی مدافع فصل قبل استقلال که قراردادش با نفتی ها قطعی شده همراه با مدیربرنامه هایش در تمرین امروز نفت شرکت کرد و قرار است فردا با حضور هیئت فوتبال این قرارداد را ثبت کند.

تمرین فردای نفت به دلیل شرکت بازیکنان این تیم در مراسم ختم برادر بهرام میرشیبانی مدیرفنی نفتی ها از ساعت 16 برگزار می شود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار