لیگ جهانی والیبال 2016 - تهران

ایران صفر - ایتالیا 3/شکست شاگردان لوزانو مقابل ایتالیا+گزارش تصویری و فیلم

تیم ملی والیبال ایران دومین دیدار هفته سوم خود در لیگ جهانی را 3 بر صفر به تیم ایتالیا واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال ایران دومین دیدار خود در چارچوب هفته سوم لیگ جهانی 2016 را از ساعت 21 امشب مقابل ایتالیا آغاز کرد. این دیدار در سالنی مملو از هواداران والیبال و با قضاوت داور اول جعفر علی از بحرین و داور دوم ناصر شعبان از مصر برگزار شد.

**ست اول : ایران 20 - ایتالیا 25
 
سعید معروف، شهرام محمودی، محمد جواد معنوی نژاد، عادل غلامی، محمد موسوی، میلاد عبادی پور و لیبرو مهدی مرندی بازیکنان آغاز کننده ایران بودند و در آن طرف میدان هم بلنجینی ایوان زایتسف، عثمانی خوآنتورینا، لوکا وتوری، سیمونه جیانلی، سیمونه بوتی، متئو پیانو و لیبرو ماسیمو کلاچی را به میدان فرستاد.

بازیکنان تیم ملی ایتالیا آغاز کننده این دیدار بودند و توانستند در کسب امتیاز بهتر از بازیکنان ایران عمل کنند و از همان ابتدا اختلاف پوئن خود با ایران را افزایش دهند. دو تیم در حالی راهی دومین وقت ستراحت این دیدار شدند که ایتالیا 16 بر 12 از حریف پیش بود. برتری بازیکنان ایتالیا تا پایان این ست ادامه داشت. و در نهایت این تیم موفق شد اولین ست این دیدار را با نتیجه 25 بر 20 به سود خود تمام کند.

ایران صفر - ایتالیا یک/ ست اول به آبی‌پوشان رسید

**ست دوم : ایران 20 - ایتالیا 25

دومین ست این دیدار در ابتدا پایاپای پیش رفت اما در ادامه این تیم ایران بود که پیش افتاد و دو تیم در امتیاز 8 بر 6 به سود ایران راهی وقت استراحت فنی اول در ست دوم شدند.  کم دقتی بازیکنان ایران منجر شد تا دو تیم به تساوی برسند و در امتیاز 8 برابر شوند. با این حال این تیم ایتالیا بود که باز هم پیش افتاد.

سرویس خوب سید محمد موسوی نتیجه را 11 بر 11 کرد. اما دومین سرویس این بازیکن به تور اصابت کرد و بار دیگر ایتالیایی ها را پیش انداخت. امتیاز 14 را تیم ملی ایران زودتر از لاجوردی پوشان از آن خود کرد. امتیازی که به ویدئو چلنج منجر شد و به ایتالیا رسید. دو تیم در امتیاز 13 بر 16 به وقت استراحت فنی بعدی رفتند.

ایران 18 بر 15 عقب افتاده بود که لوزانو تقاضای وقت استراحت کرد. امتیاز شانزدهم ایران را شهرام محمودی بدست آورد. با این حال برتری سه امتیازی بازیکنان ایتالیا همچنان پا بر جا بود. در ادامه اما ملی پوشان ایران توانستند با دو حمله عالی و سرعتی نتیجه را 19 بر 20 کنند تا بلنجینی تقاضای وقت استراحت کند.

ایتالیایی ها بعد از بازگشت به زمین بار دیگر برتری خود را به شاگردان لوزانو دیکته کرده و 23 بر 20 پیش افتادند. در نهایت این ست با نتیجه 25 بر 20 به سود ایتالیا تمام شد تا ایران 2 بر صفر عقب بیافتد.

ایران صفر - ایتالیا 2/ ست اول و دوم به آبی‌پوشان رسید

**ست سوم : ایران 21 - ایتالیا 25

سومین ست دیدار دو تیم ایران و ایتالیا با سرویس ایتالیایی‌ها آغاز شد. سرویس که اولین امتیاز را برای این تیم به ارمغان آورد. در ادامه ایتالیایی‌ها دو امتیاز دیگر هم بدست آوردند و 3 بر صفر پیش افتادند تا لوزانو تقاضای وقت استراحت کند. اولین وقت استراحت فنی این ست در حالی گرفته شد که ایران 8 بر 4 از ایتالیا عقب افتاده بود.

در ادامه بازی پایاپای پیش رفت و ایران توانست اختلاف پوئن خود با ایتالیا را کاهش دهد و بالاخره در امتیاز 14 بازی را به تساوی بکشاند.دو تیم در امتیاز 16 بر 15 به دومین وقت استراحت فنی این ست رفتند. بعد از این وقت استراحت فنی این ایتالیا بود که باز هم پبش افتاد و با نتیجه 19 بر 16 سه امتیاز اختلاف ایجاد کرد و در نهایت موفق شد در این ست ایران را مغلوب کرده و برنده این دیدار شود.

تیم ملی ایتالیا با این برد به ششمین پیروزی خود دست پیدا کرد و پنجمین باخت شاگردان لوزانو در کارنامه لیگ جهانی 2016 ثبت شود. تیم ملی ایران با این شکست شانس خود برای صعود به دیدار نهایی را از دست داد. 

ملی پوشان والیبال کشورمان باید در آخرین دیدار خود فردا از ساعت 21 در سالن دوازده هزارنفری آزادی به مصاف تیم ملی آرژانتین برودند.

**عملکرد دو تیم ایران و ایتالیا از نگاه آمار:

ایران صفر - ایتالیا 3/ شکست شاگردان لوزانو مقابل ایتالیا

ایران صفر - ایتالیا 3/شکست شاگردان لوزانو مقابل ایتالیا+گزارش تصویری و فیلم



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸
در انتظار بررسی: ۰
France
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۳ تير ۱۳۹۵
خيلی بده كه ما تو خونه حريف ببازيم و هميشه دلمون به زمان ميزبانی خودمون خوش باشه كه اينجا هم باختيم از اون بدتر اين سر و صدا و نحوه تشويق تو استاديومه به خدا زشته با اين كارا و رو مخ رفتن ميخوايم امتياز بگيريم كشورهای ديگه رو ببينيد چه طور تشويق ميكنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۸ ۱۳ تير ۱۳۹۵
با اين بازيهايي كه ميكنن تو المپيك هم زنگ تفريح تيمهاي حريف ميشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۳ تير ۱۳۹۵
باسلام
یک نکته جالب اگر کسی نیم ساعت قبل از بازی سایت ورزش 3 را درقسمت نتایج زنده را چک می کرد نتیجه بازی را 3بر0به نفع ایتالیا ثبت شده بود که بعد از چند دقیقه برداشته شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۳ تير ۱۳۹۵
انقاد خوبه اما سازنده درست تیم ایران خوب بازی نکرد اما این هم باید در نظر بگیرم ایتالیا تیم قوی و هستش و بازیکنهای خوبی از لحاظ روحی روانی داره ، در ضمن این چه جور تشویق کردنه خود این تماشاچیا به آدم استرس میدن یکم آروم تر یکم متین تر با کلاس تر به موقعه تشویق کردن و به موقعه سکوت کردن ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۰ ۱۳ تير ۱۳۹۵
ایول ...
ما ایرانی ها همیشه پشتتون هستیم
اگه ببرین و اگه ببازین
صعود کنین و ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۴ ۱۳ تير ۱۳۹۵
انشاالله درالمپیک موفق بشید.توروخداتوقعتون روپایین بیارین آخه اوناواقعاخسته هستن.همین تیم ایتالیا توانتخابی المپیک نبوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۲۰ ۱۳ تير ۱۳۹۵
هرچه پول وپاداشه دریافت میکنین بعدشم ما هرچی نگاه میکنیم همش باخت باخت باخت .....فک کنم سیر شدین دیگه حوصله بازی رو ندارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۷ ۱۳ تير ۱۳۹۵
با اقتدار باختید........!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۱۳ تير ۱۳۹۵
...با این بازیتون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۲ تير ۱۳۹۵
تیم ایران خیلی ناامید کننده ظاهر شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۲ تير ۱۳۹۵
تیم ایران خیلی ناامید کننده ظاهر شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۲ تير ۱۳۹۵
آقا این با بلند گو توی استادیوم فریاد زدن کار نادرستیه که تو هیچ جای دیگه ای انجام نمیشه به نظرم اطلاع رسانی کنید تا این قضیه باب نشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۲ تير ۱۳۹۵
سلام فقط یه موضوع اینکه یه بلندگو مثل عربا دادیم دست یه بنده خدا ک بره رو مخ بازیکنای حریف !! ک نقشمونم نگرفت!! خیلی زشته این حرکت ما خودمون از این کار عربا گله داریم خودمون اینکارو میکنیم!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۱۲ تير ۱۳۹۵
بنازم شادمون کردید. به اون عبادی هم بگید بابا این ریشتو اصلاح کن والا دیگه جلوی این جوونا رو با این شکل ........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۲ تير ۱۳۹۵
این چه وضعشه ..انصراف بدن سنگین ترن
United States of America
ناشناس
۲۲:۵۱ ۱۲ تير ۱۳۹۵
حیف
میترسم از سطح یک بیایم پایین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۲ تير ۱۳۹۵
لطفا به این مجریان و گزارشگران محترم بگید کمتر با این استدلال های نامعقول عملکرد بد تیم والیبالو توجیه کنند. واقعا رو مخند!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۲ تير ۱۳۹۵
بس که قشنگ بازی میکنن ......
والا
به قول گزارشگر عین ۱۵ سال پیش والیبال دارن بازی میکنن
آخرین اخبار