مهدی باقری اولین فیلم داستانی خود را می‌سازد

نسخه اولیه فیلمنامه بلند داستانی با عنوان «گم» آماده شده و بازنویسی نهایی آن پاییز تمام می‌شود.

مهدی باقری اولین فیلم داستانی خود را می‌سازدمهدی باقری کارگردان سینما و مستندساز در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جدیدترین فعالیت خود گفت: نسخه اولیه فیلمنامه بلند داستانی با عنوان «گم» را آماده کردیم و بازنویسی نهایی آن پاییز تمام می‌شود تا برای دریافت پروانه نمایش ویدئویی به ارشاد تحویل دهیم.

وی افزود: در بخش نگارش از تیم سه نفره بابک بهرام بیگی، محمد شاهپیری و خودم بهره بردیم.

این کارگردان از موضوع این فیلم گفت: «گم» موضوعی اجتماعی دارد و در مورد زندگی یک مستندساز است، در این فیلم از تجربه‌های خودمان نیز استفاده کردیم.

باقری با بیان این مطلب که کل لوکیشن های فیلم در تهران می گذرد، اظهار داشت: «گم» فیلمی شهری است و کل لوکیشن‌های آن در تهران است البته به شخصه تمایل دارم اگر شرایط فراهم شد، بخشی از آن در قزوین فیلمبرداری شود.

وی در مورد استفاده از بازیگران چهره برای فیلم «گم» بیان کرد: به علت محدودیت در بودجه فیلم از بازیگران چهره استفاده نمی کنیم.

این کارگردان در خصوص سرمایه گذاری این فیلم عنوان کرد: کلیه عوامل فیلم از پشت صحنه و جلوی دوربین، درگیر ساخت این اثر هستند و در بخش سرمایه گذاری ورود پیدا کردند که می توان گفت دست به ساخت کاری گروهی با افراد حرفه ای و همدل زده ایم که این موضوع از اهمیت قابل ملاحظه ای برای ما برخوردار است.

وی در مورد پخش «گم» گفت: همانطور که می دانید چون این فیلم پروانه ویدئویی دارد امکان اکران ندارد اما برای حضور در جشنواره های خارجی و نمایش خانگی برنامه هایی داریم.

باقری از دیگر فعالیت خود چنین گفت: نگارش ده قسمت از فیلمنامه ای با نام موقت «دزد و نویسنده» با موضوع سرقت در قالب یک برنامه تلویزیونی برای ناجی هنر را انجام دادم.

این کارگردان از آخرین وضعیت مستند «از ناصریه تا ناصرخسرو» بیان کرد: اول که نام این مستند را به «در جستجوی خانه خورشید» تغییر دادیم و  مرحله اول آن را به اتمام رساندیم و مرحله دوم فیلمبرداری آن که 15 روز است را انجام خواهیم داد.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار