مناف هاشمی:

حقوق سه ماه اول قهرمانان و پیشکسوتان پرداخت شده است

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت : پرداخت های حقوق قهرمانان و پیشکسوتان را در سه ماه اول سال انجام داده ایم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مناف هاشمی در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان با اعلام پرداخت های سه ماه اول سال جاری حقوق پیشسکوتان و قهرمانان به صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان اظهار داشت : با کمک همکاران ما در صندوق خوشبختانه عقب ماندگی سه ماه و نیم که از مدیریت های قبلی برای ما به جا مانده بود تا حدود زیادی جبران شده است و تنها یک ماه و نیم پرداخت معوقه داریم و تا شش ماه دیگر این عقب ماندگی جبران می شود .  

وی ادامه داد : پرداخت حقوق پیشکوتان و قهرمانان بیشترین نظم را در طی سالهای گذشته داشته است.

معاون وزیر ورزش و جوانان درباره افزایش حقوق قهرمانان و پیشکسوتان ورزش گفت  : این موضوع در اختیار وزارت ورزش و جوانان نیست و به تصمیمات هیات امنا و هیات مدیره صندوق بر می گردد و اگر باید به تعداد افراد حقوق بگیر فعلی تعدادی اضافه شود بایستی از طریق صندوق و موارد مربوط به اساسنامه انها باشد. 

مناف هاشمی تاکید کرد : هم اکنون ماهیانه تا 400 میلیون تومان کمک بلاعوض به صندوق می شود و البته مدیریت جدید صندوق فعالیت های بسیار خوبی صندوق از طریق شرکت های وابسته برای درامد زایی و خود گردانی داشته است و بزودی آثار ان نمایان می شود . 

معاون وزیر ورزش و جوانان  گفت : در هرصورت پیشکسوتان به عنوان بزرگان و افتخارات این کشور مایه سربلندی نام ایران شده اند و خدمت به انها برای مجموعه مدیران وزارت ورزش و جوانان افتخار است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار