کرمان؛

اوقات فراغت در کانون های مساجد

25 هزار نفر اوقات فراغت خود را در پایگاه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد جنوب کرمان سپری می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان گفت: بیش از 400 پایگاه اوقات فراغت در کانون های فرهنگی و هنری مساجد جنوب کرمان راه اندازی شده است.

حجت الاسلام مسعود راوند با بیان این مطلب که پایگاه ها به گونه سامندهی شده است که همه جوانان در شهر و روستا از برنامه های متنوع بهره مند شوند خاطرنشان کرد: علاوه بر برنامه های ملی قرآنی مانند مدهامتان، برنامه های تفسیر جز 4 قرآن نیز در این پایگاه ها برگزار می شود.
وی بیان کرد: سه تفاهم نامه با سه دستگاه اجرایی به امضا رسیده که در قالب تفاهم نامه با سازمان تبلیغات اسلامی اعزام مبلغ به روستا ها را خواهیم داشت.

حجت الاسلام راوند ادامه داد: در تفاهم نامه با جهاد دانشگاهی نیز همه دوره های آموزشی که این نهاد برگزار می کند با تخفیف 50 در صد در کانون های مساجد برگزار و پایان هر دوره گواهی آن به شرکت کنندگان داده خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی نیز در همه پایگاه های کانون های مساجد نیز برگزار و در بعضی از کانون ها به صورت تخصصی دنبال می شود.

حجت الاسلام راوند تصریح کرد: کلاس های تاتر، هنرهای تجسمی، گرافیک، نقاشی و خطاطی نیز در پایگاه های کانون های مساجد دایر است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار