جشن بزرگ «رادیو ایران» همزمان با عید سعید فطر

رادیو ایران در راستای مناسک‌سازی و نهادینه کردن مراسم ویژه ماه مبارک رمضان اقدام به طراحی «جشن سلام» و «جشن سپاس» کرده است.

یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: جشن سپاس آیین شکرگزاری از خداوند برای نعمت روزه داری و عبادت حضرت حق است.
 
وی ادامه داد: رادیو ایران در راستای مناسک سازی و نهادینه کردن مراسم ویژه ماه مبارک رمضان اقدام به طراحی «جشن سلام» و «جشن سپاس» کرده است که جشن سپاس با پایان یافتن ماه مبارک رمضان روی آنتن می رود و دو برنامه مفصل را شامل می شود.

گودرزی با اشاره به اینکه بخش اول برنامه از ساعت 10 صبح تا 12 ظهر توسط گروه فرهنگ و بخش دوم از ساعت 17 تا 20:30 توسط گروه جامعه برگزارمی شود، عنوان کرد: این برنامه که رویکردی اندیشه ای و شاد خواهد داشت، از حضور کارشناسان مختلف همچون دکتر افتخاری و حاج آقا ریاضت بهره خواهد برد و جایگاه سپاس از خداوند و شکرگزاری از نعمتهای وی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین عوامل برنامه سحرگاهی رادیو ایران ضمن حضور در برنامه از تجربه های برنامه سازی خود در ماه مبارک رمضان خواهند گفت. ضمن اینکه گفتگو با هنرمندان و خوانندگانی که در ماه مبارک رمضان با رادیو ایران همکاری داشتند و قطعات موسیقی و تیتراژ ساختند خواهیم داشت. 

گودرزی خاطرنشان کرد: پرداختن به جایگاه شادی و عید در فرهنگ ایرانی اسلامی از بخش های دیگر برنامه جشن سپاس است و در این راستا برنامه های شادی نیز پخش می شود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.