جابه‌جایی ۱۳۰ ميليون مرسوله پستی تنها در سه ماه

شرکت پست در سه ماهه ابتدایی سال جاری بیش از 130 میلیون مرسوله پستی را در کشور جا به جا کرده است.

جابه‌جایی ۱۳۰ ميليون مرسوله پستي  تنها در سه ماه
به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مديرعامل شركت پست از جابه جايي ۱۳۰ ميليون مرسوله در كشور در سه ماه نخست سال جاري خبر داد و گفت: جهت گيري پست به سمت محصولات با ارزش افزوده است.

حسين مهري در ادامه افزود: از اين ميزان ۳۵ درصد پست سفارشي، ۳ درصد پست ويژه و ۶۲ درصد امانت پستي افزايش و در بخش پيشتاز ۸ درصد كاهش داشتيم.

وي از شكل گيري پست نوين با توجه به نياز مردم خبر داد و گفت: پست نوين با توجه به نياز مردم  به سرعت در حال شكل گيري است و زيرساخت فيزيكي آن مهيا شده و اقدامات الكترونيكي و نرم افزاري آن نيز به سرعت در حال انجام است.

وی ادامه داد : در دو سال اخير با حمايت وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات، امكانات لازم نرم افزاري فراهم و تغيير نگرش در مجموعه اتفاق افتاده است.

وي ادامه داد: در حال حاضر همه همكاران در كشور و هيات موزعين تجهيز مي شوند و آموزش هاي لازم در حال حاضر در حال انجام است و تا پايان شهريور ۱۰۰ درصد آموزش ها به اتمام مي رسد.

مديرعامل شركت پست از جمله اولويت هاي پست در سال ۱۳۹۵ به تجارت الكترونيك اشاره كرد و گفت: متاسفانه از اين حيث عقب ماندگي داريم و ضرورت دارد با شتاب بيشتري تجارت الكترونيكي فعال شود.

مهري افزود: اجراي طرح نظام نشاني استاندارد ملي (GNAF) سبب مي شود نشاني نويسي بر اساس كدپستي ۱۰ رقمي كه نمايانگر هويت مكاني يك فرد است، صورت بگيرد.

مديرعامل شركت پست با بيان اينكه  ۱۴ ميليون از مكان هاي كشور ژئوكد شدند، عنوان كرد: طرح به هنگام سازي كدپستي كه سال گذشته به اجرا درآمد به ۱۰۰درصد اهداف پيش بيني شده در بخش شهري دست يافت و ۶۰ درصد برنامه هاي بخش روستايي آن نيز كامل شده است.

وي افزود:  توسعه ۴۵ درصد از بانك‌هاي اطلاعاتي بر مبناي ۲۰۰۸ آي.سي ساماندهي شدند  كه تكميل ۵۵ درصد ديگر تا پايان سال انجام مي شود.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار