جزئیات برخورد با متخلفان اردوهای مختلط دانشجویی

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از نحوه برخورد با متخلفان اردوهای مختلط دانشجویی خبر داد.

ضیاء هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان درباره نحوه برخورد با متخلفان اردوهای مختلط دانشجویی گفت: تاکنون هیچ گزارشی نرسیده که در دانشگاهی کنسرت برگزار  یا به اردوی مختلطی مجوز داده شده باشد. اگر اردوها در چارچوب روابط نباشند طبیعتاً با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی افزود: آیین‌نامه اردوهای دانشجویی تمامی ضوابط را مشخص کرده و ما هم طرفدار و مجری قانون هستیم. طبیعتا اصول و مبانی دینی، مبانی نظام و سیاست‌های رهبری ملاک و محور کار و ترجمان این موارد در ضوابط و مقررات ذکر شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه طبق قوانین مجوزی برای برگزاری اردوهای مختلط داده نمی شود، عنوان کرد: اگر اردوی مختلط دانشجویی بخصوص اردوهای حاشیه‌ساز برگزار شوند، متناسب با نوع و نحوه تخلف با آنها برخورد می شود.

وی بیان کرد: طبیعتا در دانشگاه‌ها شورای فرهنگی، ریاست و معاون فرهنگی دانشگاه موضوع را بررسی می کنند و متناسب با آن تخلف و بر اساس ضوابط موجود برخورد لازم را انجام می دهند.

هاشمی پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرده بود که  این هفته با جمع بندی نظرات در دبیرخانه شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها که زیرمجموعه شورای عالی انقلاب فرهنگی است تدوین مجدد صورت و بعد تصویب نهایی، از طریق وزارتخانه های علوم و بهداشت در اختیار دانشگاه ها قرار می گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.