تجهیز بیش از 9 هزار كلاس هوشمند برای سال تحصیلی جدید

معاون فناوری مركز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش از تجهیز 9 هزار و 164 كلاس هوشمند برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

محمود حبیبی معاون فناوری مركز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: كلاس‌های هوشمند علاوه بر داشتن تجهیزات سخت افزاری مستلزم بستر فرآیند یاددهی و یادگیری است همچنین با توجه به پیشرفت فناوری‌های نوین، آموزش ها نیز باید به صورت متفاوتی انجام شود.

معاون فناوری مركز برنامه ریزی منابع انسانی و فناوری اطلاعات وزارت آموزش و پرورش اذعان كرد: برای سال تحصیلی جدید تجهیز 9 هزار و 164 كلاس هوشمند پیش بینی شده كه لازم است هر كلاس از حداقل امكانات رایانه ای برخوردار باشد.

وی بیان كرد: متوازن سازی و ساخت مدارس هوشمند بر اساس شاخص‌های جمعیت دانش آموزی و میزان شهری-روستایی انجام می شود كه هر سال برای میزان متفاوتی برنامه ریزی‌های لازم انجام می شود.

حبیبی در خصوص آموزش ضمن خدمت معلمان در مدارس هوشمند عنوان كرد: برنامه‌های مختلفی برای آموزش ١٥٠ هزار معلم تدوین شده كه برنامه های آموزشی به صورت الكترونیكی و با استفاده از فناوری‌های نوین انجام می شود كه آموزش دوره‌های ضمن خدمت معلمان از مرداد ماه آغاز و تا شهریور ماه پایان می یابد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار