افزایش سهم تولید محصولات دانش بنیان هدف اصلی همکاری با بورس

معاون توسعه معاونت علمی فناوری گفت:افزایش سهم تولید محصولات دانش بنیان و افزایش سهم مبادلات اقتصادی از اهداف اصلی همکاری این معاونت با سازمان بورس است.

علی رضا دلیری معاون توسعه معاونت علمی فناوری در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اهداف همکاری این معاونت با سازمان بورس اظهار داشت: بر اساس نقشه راهبردی جامع کشور و افزایش سهم تولید و صادرات محصولات دانش بنیان و با هدف بکار گیری از ظرفیت های بازار سرمایه این کار صورت گرفته است.

وی ادامه داد: همکاری در جهت ترویج سرمایه گذاری در حوزه دانش بنیان و آموزش مفاهیم و اصطلاحات بازار اقتصادی و تشویق شرکت های دانش بنیان به حضور و استفاده از ابزارها و نهاد های تامین مالی این کار انجام می شود.

معاون توسعه معاونت علمی فناوری در خصوص تعهدات طرفین این همکاری گفت: تهیه بسته آموزشی، برگزاری کارگاه های اقتصادی و حمایت و طراحی از برنامه های آموزشی و موشن گرافی از جمله تعهدات این معاونت است.

دلیری یاد آور شد: تشکیل شورای ابزار و نهاد ها ،بکارگیری نهادهای مالی جدید متناسب با حوزه دانش بنیان وتشکیل واحد پذیرش شرکت های دانش بنیان از دیگر اهداف امضای این تفاهم نامه است.

وی عنوان کرد: طرفین باید ظرف مدت دو هفته ابزار های خودرا در جهت آموزش به شوراهای سه گانه تحویل دهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار