اصفهان؛

فعال شدن رشته بدمینتون ساحلی پس از چند سال وقفه

رئیس هیأت بدمینتون استان اصفهان گفت: پس از چند سال وقفه، در نظر داریم یک‌بار دیگر بدمینتون ساحلی را در اصفهان فعال کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بیژن رجائیان اظهار کرد: در سال‌های گذشته چند دوره مسابقات بدمینتون ساحلی در استان اصفهان برگزار شد اما مدتی است که فعالیت در این رشته با وقفه مواجه شده است که در نظر داریم با همکاری شهرداری، یک‌بار دیگر این رشته را در زمین‌های ساحلی ناژوان فعال کنیم.

وی بابیان اینکه در بسیاری از کشورهای دنیا بدمینتون رشته پرمخاطبی است، تصریح کرد: در ایران نیز این رشته عموماً در پارک‌های و فضای آزاد انجام می‌شود و علاقه‌مندان بسیاری دارد.

رئیس هیأت بدمینتون استان اصفهان با اشاره به اجرای طرح بدمینتون همگانی در استان اصفهان یادآور شد: قرار است پس از جانمایی محل‌های مناسب در چهار نقطه شهر، با تجهیز چند زمین بدمینتون، فعالیت در این رشته در پارک‌ها و زمین‌های روباز شهری فعال شود.

وی با بیان اینکه مقدمات اجرای این طرح آماده‌ شده و تا اواخر تیر ماه طرح بدمینتون همگانی آغاز خواهد شد که در این راستا چند هدف را دنبال می‌کنیم اظهار داشت: با اجرای این طرح، زمینه مشارکت فعالانه علاقه‌مندان به بدمینتون در فضاهای روباز و پارک‌ها فراهم می‌شود.

این مقام مسؤول با مثبت ارزیابی کردن این طرح، بیان داشت: هر اندازه جذب مخاطب در یک‌ رشته ورزشی بیشتر شود، خروجی بهتری نیز خواهد داشت و اجرای طرح بدمینتون همگانی نیز می‌تواند منجر به تبعات مثبت از جنبه قهرمانی در این رشته شود .



انتهای پیام/م


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.