جزییات آزمون زبان دانشگاه پیام نور اعلام شد

مدیر سنجش و ارزشیابی دانشگاه پیام نور گفت:ثبت نام آزمون زبان این دانشگاه به صورت الکترونیکی و در تاریخ 16 مرداد ماه انجام می شود.

 محمد علی ابراهیمی مدیر سنجش و ارزشیابی دانشگاه پیام نور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برگزاری ازمون زبان این دانشگاه اظهار داشت: آزمون زبان این دانشگاه برای داوطلبان و دانشجویان مقطع دکتری بوده که خود را برای امتحان جامع آماده می کنند.

وی ادامه داد: این آزمون در دانشگاه پیام نور در هر فصل یکبار برگزار می‌شود که علاوه بر دانشجویان مقطع دکتری، داوطلبان آزاد نیز حق شرکت در آن را داشته و در صورت قبولی می توانند مدرک زبان را کسب کنند.

مدیر سنجش و ارزشیابی دانشگاه پیام نور در خصوص امضای تفاهم نامه با دیگر دانشگاه‌های وزارت علوم گفت: قرار است تفاهم نامه ای با سایر دانشگاه ها امضا شود تا آزمون های زبانی که در مرکز آموزشی برگزار می شود مورد تایید سایرین قرار بگیرد تا داوطلبان نیازی به شرکت مجدد در آزمون نداشته باشند.

وی تاکید کرد: ثبت نام آزمون زبان به صورت الکترونیکی و از طریق پورتال دانشگاه پیام نور صورت می گیرد، زمان برگزاری این آزمون 16 مرداد و توزیع کارت ورود به جلسه امتحان 13 لغایت 16 همین ماه است.

ابراهیمی یاد آور شد: دانشجویان مقطع دکتری برای کسب نمره قبولی حداقل باید 50 امتیاز را کسب کرده تا بتوانند مراحل بعدی دکتری را بگذرانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار