نقوی‌حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سرکشی نهاد مبارزه با پولشویی به حساب شهروندان تجاوز به حقوق خصوصی است

نماینده مردم ورامین معتقد است سرکشی نهاد مبارزه با پول شویی به حساب شهروندان تجاوز به حقوق خصوصی است.

 سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حضور ایران در لیست نهادهای بین‌المللی مبارزه با پول شویی و تبعات و خطرات این موضوع  هشدار داد.

وی افزود: اینکه نظام مطلع از نحوه فعالیت افراد و اشخاص باشد حق همه نظامات کشورهاست و آمریکا، انگلیس و فرانسه هم از حساب و کتاب شهروندانشان مطلع هستند.

نماینده ورامین با بیان اینکه اطلاع از نحوه فعالیت اشخاص و افراد در کشور حق نظام است، تاکید کرد: شفافیت باید محور فعالیت‌های اقتصادی باشد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه نمی‌شود فردی در جیبش چند میلیارد پول داشته باشد و مالیات پرداخت نکند، تأکید کرد: اهمیت این موضوع بر کسی پوشیده نیست منتهی از جایی این موضوع اهمیت پیدا می‌کند که بیگانگان به این اطلاعات دست پیدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: امنیت اطلاعات اقتصادی شهروندان باید محفوظ بماند وگرنه درز این اطلاعات حتی می‌تواند خطرات جدی برای کشور داشته باشد.

نقوی حسینی ادامه داد: در حال حاضر نظامات دنیا از اطلاعات اقتصادی شهروندانشان باخبرند اما این اطلاعات را حفظ می‌کنند.

نماینده مردم ورامین با بیان اینکه حکومت باید بداند شهروندانش دست به چه معاملات اقتصادی می‌زنند، اظهار داشت: حکومت باید بداند که به عنوان مثال من نماینده چه مال و املاکی دارم و چه خرید و فروشی می‌کنم اما اینکه این اطلاعات به بیرون از مرزها کشیده شود، تجاوز به حقوق خصوصی قلمداد خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، پولشویی ، شهروندان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار