اخبار لحظه به لحظه آب و هوا؛

وضعیت آب و هوای استان‌های کشور+ جدول

طی سه روز آینده ابرناكی، گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد در مناطقی از شمال غرب، ارتفاعات البرز پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، طی سه روز آینده ابرناكی، گاهی رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد در مناطقی از شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و در دو روز آینده در جنوب سیستان و بلوچستان وارتفاعات كرمان پیش بینی می شود.

در سه روز آینده وزش باد گاهی با گردوخاك در شرق كشور و برخی نقاط استان های اصفهان، قم، مركزی و جنوب استانهای سمنان و تهران پیش بینی می شود.

از بعد از ظهر  روز جمعه دراستانهای خوزستان،ایلام و كرمانشاه پدیده گردوغبار پیش بینی می شود .


رگبار باران همراه با رعد و برق***

امیر سرکرده کارشناس سازمان هواشناسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح وضعیت هوای کشور گفت: امروز در شمال آذربایجان غربی و شرقی و ارتفاعات البرز در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی رخ خواهد داد.

وی افزود: در روزهای شنبه و یکشنبه بویژه درساعات بعد از ظهر در برخی نقاط شمال غرب و ارتفاعات البرز رگبار باران همراه با رعد و برق وزش باد شدید موقتی را خواهیم داشت.


*** ورود سامانه جدید از شمال غرب

 سرکرده  اظهار داشت: امروز در استانهای خوزستان، ایلام، کرمانشاه پدیده گرد وغبار دور از انتظار نخواهد بود، طی سه روز آینده در شرق کشور وزش باد گاهی همراه با گرد و خاک پیش بینی می شود، همچنین طی سه روز آینده شرق دریای عمان و در روز شنبه خلیج فارس و  دریای خزر مواج خواهد بود.

وی عنوان کرد: در روز شنبه با ورود سامانه جدید از شمال غرب کشور و شمالی شدن جریانات بر روی دریای خزر و سواحل دریای خزر به ویژه در بخشهای غربی و شمال غرب وارتفاعات البرز رگبار باران همراه با رعد و برق وگاهی وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود.
وضعیت آب و هوای استان های کشور+ جدول


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار