«حاضر غایب» به نقش «من» ایرانی در زمینه ظهور می‌پردازد

سه شنبه شب‌ها برنامه ای با محوریت مهدویت و زمینه های ظهور از شبستان جمکران به صورت زنده روی آنتن شبکه قرآن قرار می‌گیرد.

عبدالله رضایی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «حاضر غایب» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درخصوص رویکرد این برنامه گفت: طرح این برنامه با همکاری و هماهنگی مرکز تخصصی مهدویت، موسسه آینده روشن، ستاد هماهنگی فعالیت های مهدویت و همکاری تولیت و مدیران محترم جمکران شکل گرفت.
 
وی افزود: این طرح در خصوص نقش «من» ایرانی در جهت ایجاد زمینه ظهور است که «حاضر غایب» با زیر ساخت‌هایی چون امید افزایی در اندیشه مهدویت،  انتظار به معنای حرکت و جاری شدن آن در زندگی امروز به طرح آن ها می‌پردازد.

رضایی در ادامه به استفاده از کارشناسان زبده در این رشته افزود: این برنامه میزبان افرادی چون حجت الاسلام کلباسی و آیتی، پور سید آقایی، دکتر صابر جعفری که بهترین كارشناسان زبده در حوزه مهدویت در کشور هستند، هستیم. این برنامه به  موضوعات تخصصی در زمینه ظهور حضرت خواهند پرداخت که امیدواریم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. 

این تهیه کننده در مورد آیتم‌های «حاضر غایب» بیان کرد: آیتم های متفاوتی را در زمینه مستند «خیابان ولیعصر» و ماهیت این اسم در زندگی مردم، مصاحبه با افرادی در زمینه تحقیق و پژوهش و تحصیل در زمینه مهدویت در داخل و خارج از کشور و همچنین اهمیت آن در زندگی اجتماعی است، می پردازیم، تمام تلاشمان در تولید این برنامه طرح مباحث علمی و الگوسازی در زندگی مردم است.

رضایی «حاضر غایب» گفت: مهمترین نکته ای که این برنامه دارد مبحث بیان مهدویت است که این برنامه به حمایت بیشتری از سوی مسولان بخصوص جمکران نیاز دارد تا به خوبی بتواند حقانیتش را ثابت کند، این برنامه در 40 قسمت 60 دقیقه ای روی آنتن قرار می گیرد که با وجود تامین مسائل مالی آن، این زمان به 90 دقیق هم می تواند افزایش یابد.

وی ادامه داد: برنامه زنده «حاضر غایب» با موضوع زمینه سازی ظهور و نقش منتظران به روی آنتن شبکه قرآن سیما می رود، عنوان کرد: برنامه زنده و گفتگو محور شبکه قرآن با موضوع زمینه سازی ظهور ، نقش منتظران و مباحث قرآن و مهدویت برای مخاطبان درنظر گرفته شده و قرار است طبق صحبت هایی که با تولیت داشتیم سه شنبه ها در یکی از شبستان های مسجد مقدس جمکران به روی آنتن شبکه قران برود. 

رضایی درمورد آیتم های این برنامه اظهارداشت: فراتر از مرز ، گفتگو با مهمانان ویژه وکارشناسان مهدوی ، گزارش های مستند ، سلام آقا ، در مسیر وصل، فراتر از مرز، خیابان ولیعصر و... از بخش های متنوع دیگر این برنامه است.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.