معرفی محصولات شرکت های دانش بنیان از طریق بازار مشترک بین المللی

مشاور و کارشناس پارک علم و فناوری حوزه مدیریت تکنولوژی برای فروش و شناسایی محصولات شرکت های دانش بنیان نوپا بازارهای مشترک بین المللی با حمایت معاونت علمی فناوری تشکیل شده است.

علی اکبر صادق پور مشاور و کارشناس پارک علم و فناوری حوزه مدیریت تکنولوژی در گفت وگو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به رویکرد صحیح شناسایی شرکت های دانش بینان نوپا اظهار داشت: در  استان خراسان رضوی 135 شرکت دانش بنیان تقاضای تأییدیه و استفاده از تسهیلات ویژه پارک علم و فناوری کردند که در این میان در حدود 100  شرکت تقاضایشان بررسی شده و صلاحیت های لازم را کسب کرده اند.

وی ادامه داد: توانمندسازی شرکت های دانش بنیان در پارک های علم و فناوری با هدف افزایش ارتقای  سطح علمی کارشناسان این شرکت ها صورت گرفته و این امر با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در حال رشد است.

مشاور و کارشناس پارک علم و فناوری حوزه مدیریت تکنولوژی در خصوص برندسازی شرکت های دانش بنیان حاضر در پارک علم و فناوری گفت: برای افزایش سطح کیفی این شرکت ها و بالا رفتن طسح تولید محصولات دانش بنیان کارگاه های بازاریابی بین المللی و مدیریت تکنولوژی برای کارشناسان برگزارشده تا از روش های اقتصادی آموزش های لازم را ببرد.

صادق پور یادآور شد: به تناسب فعالیت های فناوری شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک از حمایت های ویژه معاونت علمی فناوری و ارائه تسهیلات بانکی برخوردار می شوند.

وی عنوان کرد: شرکت های دانش بنیان نوپا برای فروش محصولات خود با حمایت معاونت علمی فناوری اقدام به بازار مشترک بین المللی کرده تا تولیدات خود را در معرض ظهور قرار داده و محصولاتشان به شرکت های بزرگ دنیا معرفی شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار