خداحافظی غریبانه کاپیتان تیم ملی

علی نادری کاپیتان تیم فوتبال ساحلی کشورمان پس از دعوت نشدن به اردوی تیم ملی ،با انتشار پیامی کناره گیری خود از فوتبال ملی را اعلام کرد.

علی نادری اعلام بازنشستگی کردبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی  پس از اعلام اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی ساحلی و خط خوردن نام وی از تیم ملی در تصمیمی غیر منتظره خداحافطی کرد.

علی نادری بازیکن فعلی باشگاه دریانوردان پارس جنوبی و مربی تیم ملی(ب) فوتبال ساحلی کشورمان با انتشار پیامی کناره گیری خود از  فوتبال ملی را اعلام کرد و نوشت :
« خداحافظی همیشه تلخ و ناگواراست جدایی ازعشقی که تار و پود وجودت را در تصرف دارد کار آسانی نیست.
بالاخره فضای اندوه بار بی اعتنایی مرا از فوتبال ملی که ذره ذره وجودم راساله ابرای آن گذاشتم بیزار کرد، که البته امری اجتناب ناپذیراست و با توجه به شرایطی که در آن قراردارم راهی جز ترک صحنه برایم نمانده .
این تصمیم رادرحالی که تمام وجودم اشک و اندوهی ناشناخته فراگرفته،  می گیرم و عاقبت آنرا نمیدانم که البته تصمیمی قطعی وبرگشت ناپذیراست.
ازاین به بعد همیشه هوادار متعصب تیم ملی هستم. و اینرا وظیفه خود میدانم که از تمامی عزیزانی که مرا طی این سالها رهنمون و یاری کردند و حتی کسانی که جلوی پایم سنگ اندازی کردند ومرا به تلاش بیشترسوق دادند، تشکرمی کنم و اگردر مقطعی موجب آزردگی خاطر آنها شده ام صمیمانه پوزش می خواهم و در خاتمه اعلام می کنم با خداحافظی از فوتبال ملی تمامی حوادث و حواشی آنرا در همان زمین خاک کرده و به دست فراموشی می سپارم
… »
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۹ تير ۱۳۹۵
بابت تمام لحظه های خوشی که برایمان رقم زدی صمیمانه ازت مچکریم.. به سلامت کاپیتان
آخرین اخبار