توزیع کارت آزمون سراسری آغاز شد

مشاور عالی سازمان سنجش از توزیع کارت آزمون سراسری سال 95 از امروز خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: کارت آزمون سراسری امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد. 

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون سراسری می توانند تا پایان روز چهارشنبه 23 تیر با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد کردن اطلاعات خود نسبت به مشاهده و دریافت پرینت کارت آزمون خود اقدام کنند. 

وی تصریح کرد: کسانی که در گروه آزمایشی اول یا 2 گروه آزمایشی متقاضی شدند باید همزمان پرینت کارت گروه دوم و یا دوم و سوم را دریافت کنند. 

توکلی اظهار داشت: کلیه اطلاعات نحوه برگزاری، پاسخگویی، نحوه علامت گذاری و ... در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون قید شده که همزمان با توزیع کارت بر روی سایت قرار می گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت: کنکور سراسری امسال در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 24 و 25 تیر از برگزار می شود.

وی تاکید کرد: درهای حوزه های امتحانی راس ساعت 07:30 صبح بسته می شود لذا ضرورت دارد کلیه داوطلبان نیم ساعت قبل از شروع آزمون در محل جلسه حاضر باشند. 

توکلی تصریح کرد: در مواردی که داوطلبانی مغایرتی در کارت خود مشاهده کردند در روزهای سه شنبه و چهارشنبه با مراجعه به نماینده سازمان سنجش نقص موجود را برطرف کنند. 

توکلی افزود: به داوطلبانی که از شهرهای بزرگ متقاضی شرکت در آزمون هستند اکیدا توصیه می شود نسبت به بررسی محل آزمون یک روز قبل از برگزاری اقدام کنند. 

انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۱ ۲۰ تير ۱۳۹۵
سلام انشاالله همه اونایی که تلاش کردن به حقشون میرسن‍ !
آخرین اخبار