هزینه‌های سفر عتبات دانشگاهیان اعلام شد

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از اعلام هزینه‌های عتبات دانشگاهیان از سوی سازمان حج و زیارت خبر داد.

محمد رضا فقیهی رییس سازمان عمره و عتبات دانشگاهیان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اعزام دانشجویان به عتبات عالیات از اول مرداد ماه آغاز و تا ۸ آبان ماه ادامه دارد و در این مدت در مجموع حدود ۱۷ هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور به عتبات عالیات اعزام می شوند.

وی ادامه داد: دانشگاهیانی که تا ۲۶ مرداد ماه اعزام می شوند، باید هزینه سفر خود را واریز کنند و زائران تاریخ های بعدی منتظر اطلاع رسانی دفاتر ستاد در سراسر کشور باشند تا زمان واریز به آنها اعلام شود.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: قیمت های سفرهای عتبات دانشگاهیان به نسبت دوری و نزدیکی به مرز عراق با یکدیگر متفاوت است.

فقیهی در خصوص قیمت هایی که از سوی سازمان حج و زیارت ابلاغ شده تصریح کرد: سفر زمینی یک میلیون و 86 هزار تومان و سفر هوایی یک میلیون و 624 هزار تومان است.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان یادآور شد: در پانزدهمین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات 13 هزار نفر به این سفر معنوی اعزام می‌شوند اما به دلیل استقبال زیاد این تعداد به حدود ۱۷ هزار دانشگاهی افزایش داده شد.

گفتنی است؛ زائران برای اطلاع دقیق از قیمت شهرهای محل سکونت خود با دفاتر ستاد استان خود تماس بگیرند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار