گوینده «راه شب» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اگر در رادیو اجرا نکنم می میرم/عاشق رادیو هستم

گوینده -بازیگر جمعه شبهای برنامه رادیویی «راه شب» از احساسات خود نسبت به رادیو و برنامه های آن گفت.

علیرضا تابان گوینده و مجری جمعه شب های برنامه رادیویی «راه شب» در خصوص ویژگی های این برنامه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: برنامه «راه شب» را خیلی خیلی دوست دارم. اگر بنا باشد روزی پشت میکروفن جمعه شب های «راه شب» و یا هیچ یک از برنامه های آن ننشینم، بسیار دلگیر می شوم، چراکه من از شش سالگی مخاطب رادیو هستم.

وی در ادامه تصریح کرد: خاطرم است در دوران کودکی و آن زمان که یک رادیو بیشتر وجود نداشت، یعنی رادیو ایران (سراسری)، با صدای گویندگان بزرگی چه به لحاظ اسمی و چه از نظر شخصیتی بزرگ شدم. برنامه های به یاد ماندنی مانند «قصه ظهر جمعه»، «راه شب»، «شب بخیر کوچولو» که با آنها زندگی کردم.

تابان اظهار داشت: هم اکنون که خودم پشت میکروفن برنامه «راه شب» می نشینم، احساس ترس و اضطراب دارم. آن هم به این دلیل که اجرای من به گونه ای نباشد که لطمه ای به ذهنیت شنوندگان این برنامه که از گذشته همراه آن بوده اند، وارد شود.

گوینده رادیو ایران تأکید کرد: افتخار می کنم که پشت میکروفن برنامه «راه شب» می نشینم. رادیو را عاشقانه دوست دارم. اگر روزی به من بگویند که دیگر نمی توانم در رادیو برنامه اجرا کنم، آنروز روز مرگ من است و به طور حتم تا ماه دوام نمی آورم. هرچند که درآمد اصلی من از رادیو نیست، اما تمام انرژی خود برای کارهای شخصی ام را از رادیو می گیرم. من عاشق رادیو هستم.  

وی در پایان ضمن آزوی سلامتی برای هموطنان گفت: امیدوارم همه مردم همیشه خوب باشند.
 
برنامه «راه شب» کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه رادیویی ایران است که با تهیه کنندگی احسان زارع و گویندگی - بازیگری علی رضا تابان، حمید رضا رضایی، گویندگی بخش های طنز روح الله کمالی و محمد سلیمی، گزارشگری تینا میر کریمی و نقالی محمد رضا معجونی از آنتن رادیو ایران پخش می‌شود.  



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.