قدردانی رئیس رسانه ملی از تولید برنامه‌های مناسبتی ماه رمضان

رئيس رسانه ملي ،در يادداشتي از تلاش شبكه هاي سيما و صدا براي ارائه برنامه هاي مناسبتي در ماه رمضان و پخش سريال هاي جذاب در اين ماه تشكر كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ دكتر علي عسكري ؛رئيس رسانه ملي ،در يادداشتي از تلاش شبكه هاي سيما و صدا براي ارائه برنامه هاي مناسبتي در ماه رمضان و پخش سريال هاي جذاب در اين ماه تشكر كرد.
 
عيد فطر، عيد طاعت و بندگي و توفيق بهره‌مندي از يك ماه ضيافت الهي را به همه همكارانم در رسانه ملي تبريك مي‌گويم و اميدوارم كه همه ما از بركات و فضايل اين ماه مبارك بهره‌مند شده باشيم.
 
ماه رمضان امسال نيز شاهد ميزباني خوب شبكه‌هاي مختلف راديويي و تلويزيوني با تدارك برنامه‌هاي متنوع و جذاب بوديم؛ برنامه‌هايي كه در قالب‌هاي مختلف معارفي، آموزشي، سرگرم‌كننده، نمايشي و... توليد شد و استقبال مخاطبان را به همراه داشت. عملكرد مطلوب و ارزشمند كاركنان سازمان در تهيه و توليد سريال‌ها و ويژه‌برنامه‌هاي راديويي و تلويزيوني ماه مبارك رمضان و همچنين پوشش خبري و اطلاع‌رساني راهپيمايي بزرگ روز جهاني قدس و نماز عيد سعيد فطر،  بازخورد خوبي در ميان مخاطبان مختلف داشته و با قدرداني علما، مسئولان و شخصيت‌هاي گوناگون كشور همراه بوده است؛ توفيقي كه ريشه در تلاش و همدلي همكاران حوزه‌هاي مختلف رسانه ملي دارد. اين همدلي و هم‌افزايي كه همواره منجر به توفيقات سازمان صداوسيما در انجام مسئوليت‌ها شده است، از ويژگي‌هاي بارز نيروي انساني متعهد و متخصص رسانه ملي است كه به‌عنوان خانواده‌‌اي بزرگ، تقويم رسانه را با قلم توانمندي‌هايشان زينت بخشيده‌اند و كارنامه درخشاني را از عملكرد ملي و بين‌المللي رسانه ملي رقم زده‌اند.
 
دهه اخير را بايد دوران تغييرات فناورانه و تحول در آرايش رسانه‌اي جهان ناميد. تحولي كه با پيشتازي رسانه‌هاي نوين و گسترش آن‌ها براي جذب افزون‌تر مخاطبان همراه بوده است. بديهي است كه در چنين آوردگاهي، پيشتازي و پيروزي با رسانه‌هايي است كه با دقت و هوشمندي و شناخت ذائقه مخاطبان، حركت خود را با سرعت اين تحولات هماهنگ كنند.
 
رسانه ملي به‌عنوان مرجع خبري و اطلاع‌رساني جمهوري اسلامي ايران در اين چرخه عظيم رسانه‌اي با توجه به تغيير ذائقه و نياز مخاطبان و ضرورت مقابله با هجوم رسانه‌هاي معاند كه بنيان فرهنگ و تمدن ايراني- اسلامي را نشانه گرفته، امروزه راه دشواري را در سپهر رسانه‌اي جهان بر عهده دارد. هرچند سازمان صداوسيما تا كنون همگام با پيشرفت‌هاي روزافزون فناوري در عرصه‌هاي توليد و پخش، پيش رفته و با قدرت در مقابل هجمه‌هاي تبليغاتي و انحصار رسانه‌اي قدرت‌هاي استكباري جهان ايستاده است، امّا ادامه اين طريق، نيازمند تلاش بيش از پيش همه مديران و همكاران حوزه‌هاي مختلف رسانه ملي است.
 
اهميت اين موضوع زماني آشكارتر مي‌شود كه ماموريت‌ها و مسئوليت‌هاي رسانه ملي مورد بازبيني و تامل مجدد قرار گيرد؛ مسئوليت‌هاي خطيري كه جايگاه اين سازمان را از يك سازمان رسانه‌اي صرف ارتقاء بخشيده و آن را به رسانه هدايتگر فرهنگ و افكار عمومي جامعه تبديل كرده است.
 
بي‌شك مولفه‌هايي همچون گسترش دين، اخلاق، اميد و آگاهي، حفظ و ارتقاي استقلال فرهنگي و هويت انقلاب اسلامي ايران، ترويج سبك زندگي اسلامي _ ايراني، پشتيباني رسانه‌اي همه‌جانبه و مبتكرانه در امر بسيج عمومي ملت و كمك به مديريت‌هاي اجرايي در جهت تامين اهداف و اجراي سياست‌هاي كلان نظام و تحقق سند چشم‌انداز كشور و... كه همواره مورد تاكيد رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالي) بوده است، برنامه‌اي هدفمند و ديدگاهي استراتژيك را مي‌طلبد كه اجرا و تحقق مصاديق آن در گرو هم‌افزايي حوزه‌هاي مختلف رسانه ملي است.
 
با اميد آنكه در تحقق اين اهداف مهم و در اجراي فعاليت‌ها و برنامه‌هاي پيش رو همچنان شاهد همدلي و هم‌افزايي  كاركنان سازمان براي دستيابي به افقي متعالي‌تر در رسانه ملي باشيم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۰ ۲۰ تير ۱۳۹۵
برنامه های جذاب !!!!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۰ تير ۱۳۹۵
اايول
United States of America
ناشناس
۱۶:۰۶ ۲۰ تير ۱۳۹۵
واقعا به گروه فیتیله وعواملشون خداقوت میگم امیدوارم همیشه پیروز و سربلند باشند...برنامه جشن فرشته ها فوق العاده بود.