به مناسبت روز حجاب و عفاف؛

سه تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده در قم برگزار می‌شود

سه تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده امروز (۲۱ تیرماه) همزمان با روز ملی عفاف و حجاب در قم برگزار می‌شود.

سه تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده در قم برگزار می‌شود
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، به مناسبت هفته حجاب و عفاف (19 تا 25 تیر) و با هماهنگی سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) در قم، تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده با حضور بانوان بسیجی و غیربسیجی جهت حمایت از حجاب و عفاف در جامعه برگزار می‌شود.

تجمع ملی مدافعان حریم خانواده با هدف ترویج سبک زندگی عفیفانه در سطح جامعه، مقابله با هجمه‌های پیش بینی شده توسط دشمن در رابطه با کشف حجاب زنان، فرهنگ‌سازی گفتمان سبک زندگی عفیفانه، تقویت اعتماد به نفس در زنان محجبه، مطالبه عفاف و حجاب و زندگی عفیفانه برگزار می‌شود.

تجمع ملی مدافعان حریم خانواده با حضور بانوان بسیجی و غیربسیجی استان قم امروز دوشنبه (21 تیر) ساعت 18 همزمان با روزحجاب و عفاف در قم و سراسر کشور برگزار می‌شود.
 
در قم، سه تجمع مردمی مدافعان حریم خانواده در محل‌های میدان روح الله، بوستان نجمه خاتون (س) و نیروگاه برگزار می‌شود و شرکت کنندگان به حمایت از عفاف و حجاب در جامعه راهپیمایی می‌کنند.
 
برگزاری همایش شاعران نجابت، برپایی نمایشگاه حجاب و عفاف در برخی از پایگاه‌‌های بسیج، تجلیل از نخبگان محجبه، فضاسازی مناسب در سطح استان، تولید تیزر پیرامون حجاب و عفاف، جلسات توجیهی پیرامون حجاب و عفاف و دیدار بانوان بسیجی با علمای و خانواده‌های شهدای مدافع حرم استان قم و تجلیل از آن‌ها از دیگر برنامه‌های ستاد حجاب و عفاف سپاه امام علی ابن ابی‌طالب(ع) در هفته حجاب و عفاف است.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار