شیراز؛

کشف بیش از یك تن تریاك در فارس

فرمانده نیروی انتظامی فارس از كشف یك تن و 76 كیلوگرم موادمخدر از نوع تریاك در فارس خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی گفت: ماموران انتظامی شهرستان فسا در راستای برخورد با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر، با برپایی تور ایست و بازرسی هنگام كنترل خودروهای عبوری در اطراف آن شهرستان، به یك دستگاه وانت مزدا دوكابین مظنون شدند.
وی ادامه داد: زمانی كه ماموران قصد متوقف كردن خودرو را داشتند،‌ راننده بدون توجه به فرمان ایست ماموران، اقدام به فرار كرد كه پس از مسافتی تعقیب و گریز خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۷۲۷ كیلوگرم تریاك كشف شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان فارس افزود: در عملیات دیگری این ماموران پس از آنكه به یك دستگاه پژو ۴۰۵ مظنون شدند، آن را متوقف و در بازرسی از خودرو 163 كیلو و 500 گرم تریاك كه به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود كشف كردند.
سردار گودرزی اظهار كرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان نیز پس از آنكه مطلع شدند یك باند قاچاق موادمخدر در حال انتقال یك محموله موادمخدر در جاده های فارس هستند، با استقرار در طول مسیر تردد قاچاقچیان، خودرو وانت مزدا متعلق به آنان را كه حامل مواد بود و با یك دستگاه خودرو پژو 405 اسكورت می شد را در اطراف شهرستان شیراز، مشاهده كردند.
وی گفت: با اقدام به موقع ماموران هر دو خودرو متوقف و در بازرسی از وانت مزدا  ۱۳۷ کیلوگرم تریاک كشف و در این رابطه سه قاچاقچی موادمخدر دستگیر شد.
فرمانده نیروی انتظامی استان اضافه كرد: در عملیات دیگری ماموران انتظامی شهرستان نی ریز با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یك محموله موادمخدر از سیرجان به سمت داراب مطلع شدند و با استقرار در طول مسیر قاچاقچیان یك دستگاه خودرو سمند حامل مواد را كه توسط یك دستگاه خورد پژو ۴۰۵ اسكورت می شد توقیف و در بازرسی از خودرو سمند 38 كیلو و 500 گرم تریاك کشف و در این رابطه چهار قاچاقچی موادمخدر را دستگیر كردند.  
سردار گودرزی گفت: در شهرستان آباده نیز ماموران انتظامی آن شهرستان هنگام كنترل خودروهای عبوری در اطراف آن شهرستان به یک دستگاه خودرو پیکان مشکوک و پس از توقف خودرو، در بازرسی از آن نزدیك به 10 كیلوگرم تریاك كشف و راننده را دستگیر كردند.
انتهای پیام/ن
برچسب ها: کشف ، تریاک ، فارس ، انتظامی ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار