حمله 300 هزار نفری ایرانی ها به "پایت" صدای مهراب قاسم خانی را درآورد +عکس

مهراب قاسم خانی در واکنش به توهین های مجازی به دیمیتری پایت، تصاویر برخی از کسانی که به این بازیکن اهانت کردند را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکشنبه شب و در جریان دیدار فینال رقابت های یورو 2016 بین دو تیم فرانسه و پرتغال، ضربه دیمیتری پایت موجب مصدومیت فوق ستاره پرتغالی ها شد، مصدومیتی که دامن تیم رئال مادرید را هم گرفت و احتمالا رونالدو مسابقه سوپر کاپ اروپا را از دست خواهد داد. به دنبال مصدومیت روتالدو، کاربران ایرانی به صفحه اینستاگرام پایت هجوم بردند و از خجالت این بازیکن درآمدند؛ این اقدام کاربران واکنش برخی از چهره ها را به دنبال داشت.

مهراب قاسم خانی در واکنش به این اقدام با انتشار تصاویر برخی از کسانی که به دیمیتری پایت توهین کردند، نوشت: دیشب توى فینال مسابقات یورو، دیمیترى پایه بازیکن فرانسه باعث میشه که کریس رونالدو آسیب ببینه و بازى رو از دست بده... از اینجاى کار تازه نقش جوانان خوش غیرت نسل کوروش و دوستان تیریپ بانمکى و خفنى آغاز میشه. دوستان حمله میکنن به صفحه دیمیترى پایه و یک حماسه ملى با بیش از سیصد هزار کامنت حاوى انواع عنایات به اعضاى خانواده پایت و اعضاى خودش رقم میزنن و یک بار دیگه باعث سربلندى این مرز و بوم میشن. باور کنید امروز با خوندن این کامنت ها اشک شوق از چشمانم جارى شد.

پ.ن اول: تصاویر فقط بخش کوچکى از این غیور مردان و دلاور زنانه
پ.ن دوم: از همه عزیزانى که به هر دلیلى رگ غیرتشون به جوش میاد و زیر صفحه هر کسى از این هنر نمایى ها میکنن خواهش میکنم زیر همین پست هم خودشون رو نشون بدن که بتونم بلاکشون کنم




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۴ ۲۳ تير ۱۳۹۵
عده ای... که بجای اسطوره های ورزشی و تاریخی خودشون تعصب بیش از حد به یه اسطوره خارجی پیدا کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۷ ۲۳ تير ۱۳۹۵
نخیر این نشون میده که تنها ملت واقعی طرفدار حقوق بشر توی دنیا ما هستیم. وقتی به رونالدو ظلم شده تا حدی که مامانش هم ناراحت شده، باید بقیه ازش دفاع کنن دیگه. هر جای دنیا به هرکی ظلم شد ما پشتش هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۴ ۲۲ تير ۱۳۹۵
بابا چقد کاراتون زشته واقعا...آبروی ملت رو بردن بی فرهنگا.چی بهتون میرسه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۲۲ تير ۱۳۹۵
از عکساشون معلومه چه .... هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۷ ۲۲ تير ۱۳۹۵
اینها همونهایی هستند که به بهانه گل مسی به تیم ملی ایران هرچقدر که هنر داشتند نشون دادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۸ ۲۱ تير ۱۳۹۵
اخه یکینیست بهشون بگه به شما چه که کی مصدوم شده خجالت بکشید