باستانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

گسترش ای تی و دسترسی آسان به شبکه‌های اینترنت با حضور وزیر ارتباطات بررسی شد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن گفت: واعظی در جلسه امروز کمیسیون صنایع حضور یافت و گزارش‌هایی به کمیسیون ارائه داد.

سعید باستانی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات در این کمیسیون اظهار داشت: واعظی در جلسه امروز کمیسیون صنایع حضور یافت و گزارش‌هایی به کمیسیون ارائه داد.
 
وی در مورد مسائل مطرح شده در این جلسه تصریح کرد: اولین مورد در مورد دولت الکترونیک و بستر گسترش دولت الکترونیک بود چرا که ما یک بستر بسیار خوب زیربنایی داریم و باید دولت در بستر آی تی قرار گیرد تا مردم کمترین مراجعه به افراد را داشته باشند.
 
باستانی در ادامه افزود: بحث دیگر مسئله شبکه ملی اطلاعات بود که مطرح شد و بحث دیگر بحث اینترنت و دسترسی آسان به شبکه‌های اینترنتی بود و مسئله امنیت و صیانت از اطلاعات نیز از دیگر موارد مطروحه در این جلسه بود.
 
وی افزود: بحث گسترش آی تی نیز از مسائل طرح شده در این جلسه بود که باید به این مسئله دقت داشت که اکنون یکی از مواردی که کشورهای توسعه یافته تقسیم می‌کنند بحث آی تی و گسترش خدمات آی تی است که در کشور پس از روی کار آمدن دولت یازدهم از رتبه 114 به رتبه 96 رسیده‌ایم و بحث مخابرات روستایی نیز در این جلسه مطرح شد که آقای وزیر قول داد که در اسرع وقت مشکلات این قشر از جامعه حل کنند.
 
سخنگوی صنایع و معادن در پایان تصریح کرد: بحث ماهواره‌های و مخاطبین ماهواره از مسایلی بود که در جلسه امروز کمیسیون صنایع با وزیر ارتباطات مورد بحث قرار گرفت که با توجه به اینکه متولی ماهواره حوزه آی تی می‌باشد ما نیز در حوزه‌ آی تی پیشرفت‌هایی داشته باشیم و بنا شد تا در جلسات آینده در مورد موارد مورد بحث امروز گزارشات جامع‌تر کاملتری به کمیسیون داده شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار