پورموسوی:جوانان استقلال باید به خودباوری برسند/ویسی وزنه قابل اتکایی برای من بود

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:هر چند عبدالله ویسی برای بازیکنان و حتی خود من وزنه قابل اتکایی بود اما بازیکنانم در غیاب این مربی هم به روند روبه رشد خود ادامه می دهند.

پورموسوی:جوانان استقلال باید به خودباوری برسند/ویسی وزنه قابل اتکایی برای من بودبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشکاه خبرنگاران جوان، سیروس پورموسوی درباره دیدار دوستانه تراکتورسازی و استقلال خوزستان گفت: تلاشمان می کنیم بازیکنان را پس از دوران آماده سازی وارد شرایط بازی کنیم. در ابتدا تلاش داشتیم که گل نخوریم. امتیاز مهم این دیدار برای ما بازی دادن به جوانان بود.

وی درباره دیدار سوپر جام استقلال خوزستان و ذوب آهن بیان کرد: نگاه ما به سوپر جام جدی است. به دلیل شرایط جوی اهواز ترجیح دادیم در اصفهان بازی کنیم و در واقع ما میهمان هستیم. امیدواریم جوانان ما در بازی های دوستانه به خود باوری برسند. پنج شنبه هفته جاری هم با بادران بازی می کنیم.

پورموسوی درباره وضعیت دروازه بان برزیلی اظهار کرد: این طور که به من اطلاع دادند فکر می کنم دروازه بان برزیلی ما ساعت 4:30 صبح فردا به تهران برسد. 

سرمربی استقلال درباره این که آیا بازیکنان این تیم از شوک جدایی ویسی خارج شده اند، بیان کرد: عبدالله ویسی نه فقط برای بازیکنان بلکه برای خود من هم وزنه سنگینی بود اما بچه ها مصمم شدند که روند روبه رشد خود را ادامه دهند حتی اگر خود من هم بروم این روند روبه رشد باید ادامه پیدا کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار