گواری:

امیدواریم حضور خوبی در المپیک داشته باشیم

سرپرست فدراسیون جودو: امیدواریم حضور خوبی در المپیک داشته باشیم و از این مسابقات سر بلند بیرون بیایم.

احمد گواری سرپرست فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار حوزه ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طی روزهای گذشته جلسات هماهنگی خوبی برگزار شده است و نکات کلیدی مهمی در این جلسات مطرح شد، که هم ورزشکار و هم مسئولین کادر فنی باید آن را رعایت کنند.

امیدواریم برگزاری این جلسات هماهنگی باعث شود که کاروان اعضامی کشورمان بتوانند با آرامش و سلامت به مسابقات بروند و تمامی نکات مهم را رعایت کنند.

وی در خصوص وضعیت تیم جودو کشورمان گفت: ما اخیرا چند اردو برون مرزی داشتیم که شامل کشور‌های ترکیه، بلاروس و آخرین آن کشور اسپانیا بود که به اعتراف جودوکاران کشورمان بسیار اردو مناسب و مفیدی بوده است و تقریبا اکثر المپیکی‌های ما در این اردوها حضور داشتند.

با توجه به کارهای انجام شده امیداوارم که بتوانیم با آمادگی کامل در المپیک شرکت کنیم و نتیجه مناسب را کسب کنیم.

گواری در خصوص همراهان تیم جدو کشورمان درالمپیک ریو گفت: بر اساس صحبت‌های که شده است قرار بر این شده که سرپرست به همراه مربی و سرمربی با تیم اعضام شوند و ما امیدواریم بتوانیم نفرات بیشتری را همراه با تیم با خود ببریم.

سرپرست فدراسیون جودو در پایان در خصوص مسابقات المپیک ریو گفت: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم به هر حال بهترین ورزشکارا دنیا در این مسابقات شرکت می‌کنند و سطح بازی‌ها بسیار بالا است و امیدواریم حضور خوبی در المپیک داشته باشیم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار