برگزيدگان جشنواره دانشجوی نمونه هفته آينده تقدير می شوند

رییس سازمان امور دانشجویان از برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه در چهارشنبه 30 تیرماه و ارتقای جوایز برگزیدگان خبر داد.

مجتبی صدیقی رییس سازمان امور دانشجویان در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جواندرباره جشنواره دانشجوی نمونه گفت: انتخاب دانشجویان نمونه کشوری همه ساله به منظور شناسایی و معرفی الگوی مناسب دانشجویی، افزایش مراتب معنوی و تشویق دانشجویان در پایبندی به هویت ملی و گسترش اصول و ارزش‌های اسلامی و اخلاق حرفه ای و با هدف افزایش تحرک، نوآوری و شادابی اجتماعی و شناسایی استعدادهای برتر علمی فرهنگی در بین دانشجویان برگزار می شود.

وی اعلام کرد: ترکیبات نهایی هم در وزارت علوم و هم در وزارت بهداشت معلوم شده و تدارکات برگزاری مراسم هم مراحل نهایی را طی کرده و امیدواریم چهارشنبه آینده به تاریخ 30 تیرماه 95 این مراسم در حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شود.

صدیقی با بیان اینکه برگزیدگان به بنیاد ملی نخبگان معرفی می شوند، عنوان کرد: جوایز برگزیدگان ارتقا پیدا کرده و برای دانشجویان نمونه جایزه نقدی، امکان ادامه تحصیل بدون آزمون در مقاطع بالاترو فرصت مطالعاتی به دانشجویان دکتری در خارج از کشور، پیش‌بینی شده که تمام هزینه‌های فرصت مطالعاتی آن نیز تامین می شود. 

وی به طراحی نشان و نماد جدید جشنواره دانشجوی نمونه اشاره کرد و گفت: امسال یک نماد جدید برای این جشنواره طراحی شده تا اعتبار بیشتری به برنامه بخشیده شود، همچنین لباس جدید این دانشجویان به گونه ای طراحی شده که در سالهای آینده نیز از همین لباس استفاده شود.

گفتنی است؛آرم دانشجوی نمونه توسط مدیر گروه گرافیک دانشگاه تهران و لباس توسط مدیر گروه طراحی لباس دانشگاه الزهرا(س) طراحی می شود همچنین تندیس این جشنواره هم توسط هر دو مدیر گروه به صورت مشترک طراحی شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.