لرستان؛

راه‌اندازی دفاتر اقتصادی لرستان در بغداد و کربلا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: دو دفتر اقتصادی در بغداد و کربلا به عنوان دفتر اقتصادی این استان دایر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمدرضا صفی‌خانی در جلسه  صادرات غیرنفتی استان لرستان که با حضور استاندار لرستان و رایزن اقتصادی ایران در عراق در استانداری لرستان برگزار شد، اظهار داشت: ظرف یک ماه گذشته برند جهانی فرش لرستان در مجموعه سازمان ملل به ثبت رسیده است که این می‌تواند یکی از کارهای مهم و تاثیرگذار در این استان باشد.
 وی عنوان کرد: حضور در بازار عراق و ارائه ظرفیت‌ها و استفاده از تجار و سرمایه‌گذاران یکی دیگر از برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان در راستای بحث اقتصاد مقاومتی بوده است.
این مسؤول افزود: دایر کردن دفاتر استان در بازارهای هدف و افتتاح دو دفتر در  بغداد و کربلا به عنوان دفاتر لرستان یکی دیگر از اقدامات سازمان صنعت، معدن و تجارت است که در راستای اقتصاد مقاومتی انجام گرفته است.
این مسؤول اظهار داشت: دفتر مرکزی اقتصادی لرستان در تهران راه‌اندازی شده و بزودی دفتر اقتصادی لرستان در خرم‌آباد  افتتاح می‌شود.
این مسؤول افزود: زمینه همکاری در بلژیک، تاجیکستان، هلند و چند کشور دیگر فراهم شده است تا بتوانیم دفاتری در آنجا راه‌اندازی کنیم.
وی تصریح کرد: مجوز ایجاد صندوق کارگزار ضمانت صادراتی را با مرکز انجام داده‌ایم و تا 15 روز آینده این دفتر راه‌اندازی می‌شود.
صفی‌خانی افزود: در بحث سامانه توسعه صادرات سنگ و دام، سازمان صنعت ومعدن و تجارت لرستان اقدامات خوبی انجام داده و در بحث صادرات به ویژه نخود کارهای خوبی انجام گرفته است که امیدواریم به سرانجام برسد.
انتهای پیام /ا
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار