رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز خبر داد:

کشف بیش از ۲۷ کیلو تریاک از بطری‌های نوشابه در کرج

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز از کشف ۲۷ کیلو ۵۰۰ گرم تریاک جاسازی شده از داخل بطری های نوشابه در کرج خبر داد.

کشف بیش از ۲۷ کیلو تریاک از بطری‌های نوشابه در کرج
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ مهدی فضلی علیشاه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش های مردمی مبنی بر فعالیت فردی در امر خرید و فروش مواد مخدر، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران ویژه اداره عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت.
 
وی گفت: ماموران پس از شناسایی محل سکونت متهم در حسن آباد کرج، منطقه را تحت پوشش خود قرار داده که پس از چندین ساعت تحت نظر قرار دادن نامحسوس منزل متهم در نهایت متهم را سوار بر یک دستگاه خودروی تیبا در حال صحبت با راننده یک دستگاه خودروی مگان مشاهده کردند.
 
سرهنگ فضلی علیشاه افزود: نامبرده پس از انتقال یک کیسه مشکی رنگ به داخل خودرو مگان قصد ترک صحنه را داشت که خودرو وی به همراه خودرو مگان توقیف و در این رابطه چهار نفر خریدار و فروشنده مواد مخدر دستگیر شدند.
 
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پایان گفت: در بازرسی از داخل خودروی مگان مقدار تقریبی ۲۷ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک بالفافه (در تعداد ۹ بطری نوشابه ۵/۲ لیتری) کشف شد و در بازرسی از منزل توزیع کننده مواد مخدر نیز مقدار ۱۰۰ گرم تریاک با لفافه کشف شد.
 
منبع: مهر
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار