اردبیل؛

فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد‌ در شهرستان بیله سوار

فرماندار بیله‌سوار بر ضرورت فعال‌سازی واحدهای تولیدی صنعتی نیمه فعال و راکد در شهرستان تاکید کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ آرام حلیم در بازدید از ناحیه صنعتی روح‌کندی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی می‌توانند با خرید ملزومات مورد نیاز طرح‌های خود از واحدهای تولیدی استان و منطقه از این واحدها حمایت کنند.

وی گفت: با توجه به مشکلات بسیاری که صنعتگران و تولیدکنندگان ما امروزه با آن مواجه هستند، باید با سرعت و توان مضاعفی این مشکلات را حل کرده و فضا را برای رونق تولید و شکوفایی صنعت فراهم کنیم.

فرماندار بیله سوار با تأکید بر ضرورت فعال‌سازی واحدهای تولیدی صنعتی نیمه فعال و راکد در شهرستان افزود: با فعال‌سازی این واحدها به ویژه در شهرک صنعتی، می‌توان گام‌های بلندی در راستای اشتغال‌زایی جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در شهرستان بیله‌سوار برداشت.

حلیم حمایت دستگاه‌های اجرایی شهرستان از تولیدات داخلی را مهم دانست و افزود: در راستای حمایت از تولید داخل استان و استمرار فعالیت واحدهای تولیدی، تجهیزات مورد نیاز طرح‌های خود را با اولویت در استان تأمین و خریداری کنند.

وی با تأکید بر لزوم توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارت‌آموزی به جوانان جویای کار در بیله‌سوار اظهار کرد: مهارت‌آموزی و کسب آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در رشته‌های مختلف شغلی، اقدامی مؤثر در راستای کارآفرینی و مهیا شدن فرصت‌های شغلی برای جوانان بوده و لازم است این موضوع مهم در دستور کار مدیران فنی و حرفه‌ای قرار گیرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار