شاهرود؛

اعلام نرخ نامه جدید ناوگان تاکسی رانی

نرخ نامه جدید ناوگان تاکسی رانی شهر شاهرود اعلام شده و از 25 تیر اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان : بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر شاهرود و همچنین مصوبه ستاد تنظیم بازار و هماهنگی تعزیرات حکومتی شهرستان، نرخ نامه جدید ناوگان تاکسی رانی شهر اعلام شد.
بر این اساس نرخ ورودی تا مسافت یک هزار متر 5000 ریال و به ازای هر یک کیلومتر مازاد بر آن 700 ریال افزوده می شود.
همچنین نرخ ورودی شب در شش ماهه نخست سال از ساعت 21:30 تا 6 صبح و در شش ماهه دوم از ساعت 20 تا 6 صبح روز بعد 2000 ریال است و به ازای هر یک کیلومتر مازاد 200 ریال اضافه می شود.
هزینه کرایه تاکسی در روزهای تعطیل نیز معادل نرخ شب محاسبه و دریافت می شود.
نکته قابل توجه این است که نرخ نامه ارایه شده، فقط برای آن دسته از تاکسی هایی اجرا می شود که مجهز به تاکسی متر و کارت خوان الکترونیکی هستند و در صورت دریافت کرایه به صورت نقدی، مبنای محاسبه کرایه، نرخ نامه مصوب سال 93 است.
شهرداری شاهرود در پیامی از همشهریان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف و دریافت کرایه اضافه، با شماره های 32220840 و 32240880 تماس گرفته و موضوع را به اطلاع مسئولان امور تاکسی رانی شهرداری برسانند و یا شکایت خود را به صورت کتبی به این نهاد ارسال کنند.
پیش از این و در هفتم تیرماه، افزایش 24 درصدی نرخ کرایه تاکسی در شاهرود در ستاد تنظیم بازار شهرستان به تصویب رسید . فرماندار شاهرود نیز تأکید کرده بود این افزایش قیمت تنها برای تاکسی هایی است که تاکسی متر را نصب کرده باشند و در غیر این صورت مجاز به دریافت کرایه مصوب از مسافران نیستند.
انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار