انصراف به دلیل سرمایه گذاری در کارخانه /ارجحیت سرمایه گذاری بر شرکت در مسابقات هندبال

سرمربی تیم منیزیم فردوس با بیان ارجحیت سرمایه گذاری مسئولان باشگاه بر شرکت در مسابقات گفت : مدیران ترجیح دادند به جای شرکت در مسابقات آسیایی برای توسعه کارخانه سرمایه گذاری کنند.

انصراف به دلیل  سرمایه گذاری در کارخانه /ارجحیت سرمایه گذاری بر شرکت در مسابقات هندبالشهرداد مرتجی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص انصراف این تیم از مسابقات بازیهای آسیایی اظهار کرد: من به عنوان سرمربی منیزیم فردوس از تصمیم مسئولان باشگاه منیزیم فردوس اطلاعی نداشتم و طبق شنیده ها علت انصراف این تیم از این رقابتها را کمبود بودجه و مشکلات مالی شنیده ام.

وی خاطر نشان کرد:ظاهرا از سوی مسئولان این باشگاه اعلام شده ،هزینه اعزام این تیم به بازی های آسیایی را 300میلیون تومان است و امید زیادی  برای پیروزی دررقابتها نیست .مسئولان این باشگاه ترجیح می دهندبه جای اینکه این پول را صرف شرکت در مسابقات آسیایی شود،برای توسعه کارخانه منیزیم فردوس و ایجاد اشتغال هزینه شود،بهتر است.

مرتجی در ادامه گفت: برای فصل جدید لیگ برتر هندبال هیچ گونه قرار دادی با بازیکنان و من بسته نشده و تا کنون مشخص نیست،تیم قهرمان لیگ فصل گذشته منیزیم فردوس در لیگ سال95 حضوردارد یا نه!!!

نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیا در اردن برگزار می شود و با انصراف تیم منیزیم فردوس ، تیم هندبال نفت و گازگچساران، نایب قهرمان لیگ برتر تنهاتیمی است که به عنوان نماینده کشورمان در این رقابتها شرکت می کند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار