چراغ سبز به نادال برای بازی در المپیک ریو

بر خلاف اینکه رافائل نادال به معیارهای لازم برای شرکت در بازی های المپیک نرسیده است، فدراسیون بین المللی تنیس به وی برای شرکت در این مسابقات چراغ سبز نشان داده است.

چراغ سبز به نادال برای بازی در المپیک ریوبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بر خلاف اینکه رافائل نادال به معیارهای لازم برای شرکت در بازی های المپیک نرسیده است، فدراسیون بین المللی تنیس به وی برای شرکت در این مسابقات چراغ سبز نشان داده است.

این ورزشکار که در المپیک 2008 پکن، مدال طلا را کسب کرد به علت مصدومیتی که داشت ، نتوانست به مسابقات جام دیویس و به حداقل تعداد بازی های مورد نیاز برای اینکه اجازه بازی در المپیک را داشته باشد، برسد.

نادال اسپانیایی که پس از کناره گیری از دور دوم مسابقات فرانسه به علت مصدومیت از ناحیه مچ دست در مسابقات شرکت نکرده بود، توانایی لازم برای شرکت در بازی های 5 تا 21 آگوست را به دست آورد و در روز جمعه نامش توسط فدراسیون بین المللی تنیس در میان شرکت کنندگان قرار گرفت.

این ورزشکار 30 ساله که مسابقات سال 2012 را به علت مصدومیت از دست داد، به عنوان پرچمدار کشورش در افتتاحیه مسابقات معرفی شده است و یکی از چهار اسپانیایی است که برای مدال طلای مسابقات یک نفره مردان تلاش می کند.

همچنین او در مسابقات دو نفره نیز به همراه مارک لوپز، مسابقه خواهد داد.

نادال به علت مصدومیت مچ دستش ، تیم اسپانیا را برای جام دیویس اروپا / آفریقا نیز همراهی نکرد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.