زنجان؛

اعتراض نسبت به نتایج مدارس نمونه

جزئیات پذیرش و اعتراض نسبت به نتایج مدارس نمونه تشریح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، اداره سنجش و ارزشیابی تحصیلی اداره کل، هر واحد آموزشی متناسب با ظرفیت در رشته های ریاضی، علوم تجربی، ادبیات وعلوم انسانی و با در نظر گرفتن امتیاز قبولین و با رعایت شرایط ( برگه هدایت تحصیلی ) نسبت به ثبت نام پذیرفته شدگان اصلی از تاریخ 28/4/95 لغایت 4/5/95 اقدام خواهد کرد.

محمد خندان با اعلام این خبر گفت: مهلت ثبت اعتراضات به نتیجه آزمون نمونه دولتی از تاریخ 23/4/95لغایت 31/4/95 از طریق ثبت اعتراض در سامانه مذکور خواهد بود و زمان اعلام اسامی نفرات ذخیره آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی متوسطه دوره دوم پس از بررسی و رسیدگی به اعتراضات وارده و در صورت عدم تکمیل ظرفیت مدارس نمونه دولتی اسامی نفرات ذخیره (به ترتیب ردیف و اولویت ذخیره ) آزمون در تاریخ 11/5/95 اعلام خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: مدیران مدارس نمونه دولتی بر اساس نیاز و به ترتیب ردیف ذخیره از طریق شماره تلفن اعلام شده داوطلب در سامانه ثبت نام با نفرات ذخیره جهت ثبت نام( ذخیره ) تماس خواهند گرفت لذا تاکید می گردد صرفا بر اساس تماس تلفنی مدیران مدارس جهت ثبت نام به مدارس مراجعه نموده و از هر گونه مراجعه حضوری و تلفنی به ادارات آموزش و پرورش و مدارس خودداری فرمایند.

گفتنی است موارد قابل اعتراض فقط شامل مغایرت بین گزینه انتخابی دانش آموز مندرج در پاسخنامه با گزینه مورد قرائت سیستم و اختلاف در نحوه محاسبه نمره آزمون توسط سیستم ) خواهد بود.

نتایج آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی پایه دهم استان زنجان از طریق سامانه  sabtenam.zanjanedu.irقابل مشاهده و دریافت می باشد.


انتهای پیام/ ا

برچسب ها: اعتراض ، نسبت ، به ، نتایج ، مدارس ، نمونه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۳۱ تير ۱۳۹۶
برگزار کنندگان سرجلسه به بعضی از شرکت کنندگان کمک می کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۳۰ تير ۱۳۹۵
پیرامون پذیرش در آزمون اعتراض دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۲۹ تير ۱۳۹۵
اعتراض به نتیجه ازمون نمونه دولتی پایه ششم